Kaikki elämässä päin persettä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IskiKuinMeteoriitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IskiKuinMeteoriitti

Vieras
Ekana muutama rikos n. puolenvuoden tkaa, josta pian käräjät. Tajuttomat velat ulosotossa. Vuokraa rästissä n. puolelta vuodelta. Ei ainuttakaan ystävää.

MUTTA MÄ OLEN VIIMEINKIN ONNELLINEN! Jotenkin kaikki on nyt asettumassa uomiinsa. Suurin syy mun ongelmiin oli huono mies, joka eron jälkeen sai mut jotenkin niin koukkuun että olin todella pilaamassa omaani ja lasteni elämää.

Nyt alkaa olla mun vuoro nauttia, kyllä tää tastä kaikki vielä järjestyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja IskiKuinMeteoriitti:
Ekana muutama rikos n. puolenvuoden tkaa, josta pian käräjät. Tajuttomat velat ulosotossa. Vuokraa rästissä n. puolelta vuodelta. Ei ainuttakaan ystävää.

MUTTA MÄ OLEN VIIMEINKIN ONNELLINEN! Jotenkin kaikki on nyt asettumassa uomiinsa. Suurin syy mun ongelmiin oli huono mies, joka eron jälkeen sai mut jotenkin niin koukkuun että olin todella pilaamassa omaani ja lasteni elämää.

Oletko velkasaneerauksen piirissä jo ? Jos haluat, kaikki järjestyy ja hienoa että olet onnellinen. Se on kaiken hyvän perusta.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja IskiKuinMeteoriitti:

Oletko velkasaneerauksen piirissä jo ? Jos haluat, kaikki järjestyy ja hienoa että olet onnellinen. Se on kaiken hyvän perusta.

En enkä pääsekkään, suurin osa ulosotossa on rikoksen rangaistuksia. Mutta pikkuhiljaa palkasta maksamalla, kyllä se siitä..

Mäkin erosin vuosi sitten, koska muija jätti. Ero ja kaikki ongelmat oli muka mun syytä. Muija raivos, syytteli ja haukku vain mua ja itessään ei ollut mitään vikaa vaikka vainos aina kännykällä sairaalloisen mustasukkasena ja uhkaili erolla jatkuvasti. Sitten masennuin, otin loparit ja aloin ryyppäämään. Nyt on visa-velkaa, joustoluottoa ja lukematon määrä pikavippejä ulosotossa. Voisin syyttää ex-muijaa ongelmistani vaan en voi, koska olen paska mies. Kaikki on aina miesten vikaa siihen on totuttava. Jos esim. nainen pettää niin se on miehen vikaa yhtälailla kuin jos mies pettää naista. Siihen on vain totuttava, että mies on syntynyt syylliseksi ja paskakaivoksi. Kaikki naisten virheet erityisesti on AINA miehen vikaa. Siksi miehen pitää antaa kaikki anteeksi. Ja miehen mokia naisen ei tarvitse antaa anteeksi, koska mies on vain sika ja paska!!!! Kiitos niaset, kun olette niin ihania! :)

Yhteistyössä