Kaikki äiditkö tiukkapipoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn vaan

Vieras
Lehdissä pelkästään tänään kaksi kirjoitusta kuinka Ari Koivusen kiroilu kauhistuttaa lapsiperheitä ja joku poliisien esitys oli järkyttänyt 12-vuotiaan koulutytön äitiä. Siis niin paljon että niistä viitsitään lehdille ilmoittaa????
Oletteko te jo näin "vanhoja" ja tiukkapipoisia ja miksi ihmeessä tuo vaihe tulee lähes jokaiselle äidille vaikka niin teini-iässä vannotaan että ei olla yhtä kalkkiksia kuin omat vanhemmat. Isät muuten harvemmin tuollaisia ovatkaan.
Toivottavasti en koskaan unohda huumoria ja omaa nuoruutta noin totaalisesti, koska eihän nuo asiat nuoria loukkaa vaan heidän äitejään........

No on tosiaan tiukkapipoja, ihmetyttää. Mä toivon ja rukoilen että muistan huumorin vielä vanhanakin!
Ainakin nyt vielä tiedän tarkkaan mitkä asiat mä tulen paremmin hyväksymään kuin omat vanhempani hyväksyivät aikoinaan. Ja sit toisaalta en monessa asiassa kyllä oo niin sinisilmäinenkään kuin he olivat... :whistle:

mä en suostu tähän pinoon koska,
-mä en revi pelihousuja jos tenava jättää ruokansa syömättä
-mä en revi pelihousuja, jos päiväkodissa on tullu joku vahinko ja seurauksena mustelma
-mä en jaksa vaatia aina lastaan siivoamaan huoneensa ja jälkensa
-meillä on kotiintuloajat, joista voi neuvotella
-meillä vieraatkin lapset saa ruokaa, ja ottaa sitä jopa itse jääkaapista
- meidän maailma ei kaadu jos kaupassa käydään ja housjussa sattuu olemaan reikä
- ömeillä syödään karkkia muulloinkin kuin karkkipäivänä
-meillä saa sen pillimehun juodakseen ennen kuin on maksettu kassalle
ja lukemattomia muita syitä

silti lapsista on kasvanut erittäin terveitä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
mä en suostu tähän pinoon koska,
-mä en revi pelihousuja jos tenava jättää ruokansa syömättä
-mä en revi pelihousuja, jos päiväkodissa on tullu joku vahinko ja seurauksena mustelma
-mä en jaksa vaatia aina lastaan siivoamaan huoneensa ja jälkensa
-meillä on kotiintuloajat, joista voi neuvotella
-meillä vieraatkin lapset saa ruokaa, ja ottaa sitä jopa itse jääkaapista
- meidän maailma ei kaadu jos kaupassa käydään ja housjussa sattuu olemaan reikä
- ömeillä syödään karkkia muulloinkin kuin karkkipäivänä
-meillä saa sen pillimehun juodakseen ennen kuin on maksettu kassalle
ja lukemattomia muita syitä

silti lapsista on kasvanut erittäin terveitä ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä

Viimeistä kohtaa lukuunottamatta allekirjoitan. Kuluu särkylääkettäkin vähemmän kun ei vanne kiristä päätä kokopäiväisesti ;)

Yhteistyössä