KAIKKI ÄIDIT HEI!

kohta 21 vuotias äiti ja 19.10.2006 syntynyt tyttö odttavat lenkkeily ja kahvi seuraa torniosta ja lähialuleelta.

odottelen toista syntyväksi helmikuussa 2009, avomies on ja viikot yleensä reissu hommissa, joten seruaa kaipaan

pinja87@netti.fi
 
Raahesta ihan just 30-v naimisissa oleva äiti, kaksi muksua poika 8-v ja tyttö 5-v kaipailee kaikenlaista seuraa, kahvittelun, ulkoilun, rupattelun jne.. merkeissä ja ympäri suomea.
Perheeseen kuuluu myös kaksi sohvaperunaa, siis mies ja koira.
Saapi laittaa yv:tä tai ihan sähköpostia : terhi78@luukku.com
 
Täällä olisi 22-vuotias naimisissa oleva kahden tytön äiti Kiteeltä. Vanhin on 1v 10kk ja nuorempi on 2kk. Kaipailen ystävää, kahviseuraa, juttuseuraa, leikkikavereita lapsille yms.
Sähköposti on merihevonen2@luukku.com
 
PikkuMyy88
Kokeilempas minäkin löytyykös näin uusia tuttavuuksia/ystäviä =)
Elikkäs olen oulusta päin, kohta 20w täyttävä ja esikoista odotan. :)
Olisi mukava saada uusia ystäviä kahvitteluun, jutteluun ja kaikkeen hauskanpitoon :)
Asun kihlattuni kanssa saman katon alla, ja perheeseen kuuluu myös kaksi karvaista vauvaa ;) Laitahan yv:tä jos kiinnostaapi =)
 
Tammikuussa putkahtaa pienokaine:heart: maailmaan ja olisin halukas tutustumaan samassa tilaanteessa olevien kanssa! Olen 17-vuotias ja asustelen Kaarinassa. Yv:tä tulemaan jos kiinostaa. Meseni myös; jessuu_lollipop@hotmail.com
 
22vuotias ja 2kk vanha poika kaipailisi uusia ystäviä Turusta. Ollaan tänne keväällä muutettu ja olisi kiva saada uusia ystäviä, kun päivät menee pojan kanssa kahestaan kotona. meseen saa mut lisätä tai sähköpostia lähettää riikka_1986@suomi24.fi
 
Olen esikoista odottava 32 vuotias tuleva äiti. Laskettu aika on ensi vuoden keväällä. Olisi kiva tutustua muihinkin tuleviin ja jo oleviin äiteihin. Nokialle olen muuttanut muutama vuosi sitten joten Nokian seutu ja äidit ovat minulle lähes tuntematon alue. Olisi kiva saada juttelu tai lenkki seuraa ja tulevaisuudessa tulevalle lapselle leikkikavereita täältä suunnilta. Perheeseen kuuluu myös 33v avomies. Laita yv:tä.
 
Mie 21v ja poitsu 9kk. Kavereita kaipaisin kun kaksistaan pojan kanssa joudutaan viikot olemaan,alkaa seinät kaatumaan päälle =) mikäli kahvi maistuu tai juttu seura kelpaa laitappa viestiä; na-nan-na@suomi24.fi
 

Yhteistyössä