Kaikkea sitä ihmiset suustaan päästää!

• Viestiketjun aloittaja Joopa joo..
  • Ensimmäinen viesti
Joopa joo..
Ystäväni pojalla on Heterokromia, siis eriväriset silmät. Poika on aika erikoisen näköinen, toinen silmä on vaaleansininen ja toinen tummanruskea :) Tänään kaupassa eräs perheenäiti sanoi kovaan ääneen että tuo ei ole normaalia, se on pirun lapsi! Kaikenlaista on kuultu mutta tuo meni jo yli!

vieras
Mun opella oli samanlaiset silmät, mä luulin että sillä on menny piilarit sekaisin. Tosi upean ja erikoisen näköistä kun toinen silmä tummanruskea ja toinen kirkkaansininen.

Joopa joo..
No me lapsen äidin kanssa kitarisat heiluen saateltiin tämä rouva ulos ja vielä perään huudettiin että on se isä aikamoinen vempula mutta ei siillä sarvet kasva kuitenkaan :) :) Poikaa kävi sääli kun itku meinas tulla, ei oo aina sille helppoa olla noin persoonallisen näköinen..

-
Mulle joku mummeli kävi kerran selittämään että "onpa sinulla kaunis lapsi ja noin siniset silmätkin". Hetken se siinä turisi ja sanoi lopuksi että "pidä nyt hyvää huolta lapsesta, sinisilmäiset ei elä kauaa"!! Hältä oli oma sinisilmäinen kuollut, joten ei muidenkaan siten elä pitkään...

Vaikka tiesin että puheet oli huu-haata, niin kyllä tuli tyttöä pidettyä silmällä entistä tiukemmin....

vieras
Jos kovasti haittaa, niin voiko silmiin laittaa piilarit tasaan värejä? kuinka nuorelle voi laittaa piilarit? Pojan kannattaisi olla ylpeä, hän on harvinainen ihminen, muistuttakaa häntä siitä. Sanokaa tuommosille huutelijoille että mielummin värivika kuin vika päänsisällä!! menee jauhot suuhun.

no olipas aikuiselta ihmiseltä typerästi sanottu |O |O Musta se onn kivan näköstä ja omalaatusta :D Toivon mukaan poika ei kauhean pahasti loukkaantunut ja pitää pojalle sanoa että on mummeli ite pirunlapsi kun tollasia pienelle lapselle sanoo :eek:

Joopa joo..
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mun veljelläni on myös eriväriset silmät ja yksi kaverini kysyi kerran; "Onkse vammanen?"

:headwall: :headwall:
Joo siis aivan uskomattomia kommentteja kuulee ja nimenomaan aikuisilta! Yleisin luulo on että poika on sokea.. Onneksi jässikkä on oppinut aika sanavalmiiksi ja laittaa monelle törpölle jauhot suuhun :)

Joopa joo..
Piilarit voisi laittaa mutta poika ei halua :) Lähipiirin mielestä poika on aivan ihanan persoonallisen näköinen :) Poika on ylpeä silmistään mutta kyllä jatkuva vieraiden kettuilu käy välillä luonnolle..

Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo..:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mun veljelläni on myös eriväriset silmät ja yksi kaverini kysyi kerran; "Onkse vammanen?"

:headwall: :headwall:
Joo siis aivan uskomattomia kommentteja kuulee ja nimenomaan aikuisilta! Yleisin luulo on että poika on sokea.. Onneksi jässikkä on oppinut aika sanavalmiiksi ja laittaa monelle törpölle jauhot suuhun :)
Minusta eriväriset silmät ovat jännällä tavalla kiehtovat ja kauniit.Harva sellaiset lahjakseen saa :) .

Yhteistyössä