Kaikkea sitä ihminen nälissään tekee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nälkäinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nälkäinen nainen

Vieras
Me ollaan anoppilassa. Täällä on kissa jolle mä olen allerginen, en kovin pahasti mutta tarpeeks et on ikävä olo ja valvottaa. Unohdin hakea apteekin aukioloaikana allergialääkkeitä :( ne vähän helpottaa. No kuitenki, valvoskelen täällä sängyssä ja tuli ihan hullu nälkä. Pohdin täs et mitä hitsiä teen ku ei voi sitäkää vähää nukkuu ku maha kurnii ja huono olo tulee vielä tästäki. Onneks löysin kassista vauvan kaks hedelmäpilttiä, ne sit vetäsin naamariin :D sormella kaivoin loputkin ja nautiskelin :D eihän noilla maha täyteen tuu mut siirtyipä nälkä, toivottavasti aamuun asti. En voinu lähtee keittiöön ku olisin herättäny matkan varrella koko talon :/ sellasta täällä...

:D

Ja minä pölkkypää ostin irtokarkkeja, kun kerran lapsillakin on karkkipäivä... Joku niistä kiertää vatsassa :x Ja olen aina sanonut, että karkista ei tule huono olo... Saattaahan tämä olla alkavaa vatsatautiakin, Stasi on sen onnistunut juuri saamaan, Mossadilla oli myös joku outo tauti juuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Nälkäinen nainen:
Me ollaan anoppilassa. Täällä on kissa jolle mä olen allerginen, en kovin pahasti mutta tarpeeks et on ikävä olo ja valvottaa. Unohdin hakea apteekin aukioloaikana allergialääkkeitä :( ne vähän helpottaa. No kuitenki, valvoskelen täällä sängyssä ja tuli ihan hullu nälkä. Pohdin täs et mitä hitsiä teen ku ei voi sitäkää vähää nukkuu ku maha kurnii ja huono olo tulee vielä tästäki. Onneks löysin kassista vauvan kaks hedelmäpilttiä, ne sit vetäsin naamariin :D sormella kaivoin loputkin ja nautiskelin :D eihän noilla maha täyteen tuu mut siirtyipä nälkä, toivottavasti aamuun asti. En voinu lähtee keittiöön ku olisin herättäny matkan varrella koko talon :/ sellasta täällä...

Mä jo ehdein puolessaväliä sun juttua lukiessani kuvittelemaan, että sä pistelit sen kissan poskeesi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Voi harmi, mahatauti on ikävä :(

Äijän lisäksi ainoa, joka kaataa minut... ja ihan hetkessä. Viimeksi, kun sellaisen sain, makasin vessan lattialla, kun en päässyt enää ylös. Ja tautia oli kestänyt siinä vaiheessa alle vuorokausi. Minkäs teet, kun ei ole vararavintoa kertynyt.

*ojentaa karkkipussia*

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Alkuperäinen kirjoittaja Nälkäinen nainen:

Mä jo ehdein puolessaväliä sun juttua lukiessani kuvittelemaan, että sä pistelit sen kissan poskeesi. :laugh:

heii! Mahtava idea, kiitos. Pidän mielessä ens yön varalle :D mä ku en ees tykkää kissoista niin ei tekis tiukkaakaan. Kerrankos sitä yhen kisun...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap :
heii! Mahtava idea, kiitos. Pidän mielessä ens yön varalle :D mä ku en ees tykkää kissoista niin ei tekis tiukkaakaan. Kerrankos sitä yhen kisun...

Aamulla syljeskelet karvoja ja selittelet, että mirristä irtosivat... :laugh: :saint: :kieh:

Kauhealta kuulostaa jonsered sun mahataudit! Hurjaa.

Saattais porukat pikkusen suutahtaa mulle kissan syönnin johdosta :D

ja eikös ne kiinassa tai jossai syö kisuja?

Nyt yritän alkaa nukkumaan pihisevän hengitykseni kanssa, kun nälkäkin on toistaiseksi selätetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onkohan kukaan maistanu kissaa :attn:

:saint: etkö itse ole mirrin perään? :kieh:

:D

no vähän tietenki :D
mut puhuin nyt siitä nelijalkasesta kotieläimestä, en ole ite syöny semmosta eläintä.
kerran olen purassu kun elukka alotti pureskelun, loppu muuten kerralla :laugh:

no vähän tietenki :D
mut puhuin nyt siitä nelijalkasesta kotieläimestä, en ole ite syöny semmosta eläintä.
kerran olen purassu kun elukka alotti pureskelun, loppu muuten kerralla :laugh:

Kaipa kattikin kunnon kastikkeessa menisi... :whistle: "Tanssivia katkoja" ja heinäsirkkoja olen popsinut, mutta kissa on maistamatta minullakin.

haukkakin vois haukata, riippuu vähän kastikkeesta...
sano turhapuro B)

Eikös Turhapuron mielestä varpunenkin ollut maukas lintu, riippuu taas kastikkeesta?

oli oli, samassa yhteydessä nuo haukatkin mainittiin :D

ja mun laaja muisti väittää että me ollaan puhuttu tästä ennenkin :o

Tai Sleepy Sleepersistä...

Joka tapauksessa korkeakulttuurista on ollut kyse... :whistle:

kyllä mä melkein väitän että molemmista on puhuttu..
eihän me muusta kun korkeemmasta kulttuurista ... :D

Yhteistyössä