...kun menet passihakemusta täyttämään.Tai en mä täyttänyt vaan esikolle haettiin passia ja koska mulla ei ollut voimassa olevaa passia eikä henkilökorttia ja ajokortti ei kelpaa henkilötodistukseksi niin pistivät mut sitten täyttämään sellaisen lomakkeen jossa varmistavat mut henkilöllisyyden.Siinä kysyttiin nykyiset ja entiset osoitetteet,isän nimi ja syntymäaika,äidin nimi,syntymäaika ja tyttönimi,sisaruksien nimet sekä entiset ja nykyiset ajoneuvot!!!!Myös lapsien syntymäajat ja nimet.No,kaikki muut mä vielä ymmärsin mutta tuo ajoneuvot kohta pisti kyllä hymyilyttämään.Ajattelin että oisinkohan mä voinnut kirjoittaa siihen että "ensin mul oli mitsupishi,sitten mutta oli tojota ja sit mul on ollut kaks ooppelii".Onneks siihen ie kyllä tarvinnut laittaa kuin nykyinen ajoneuvo.
Kai ne sitten totesi että olen se henkilä joksi itseäni ajokortin mukaan väitin olevanikin koska poika sai passihakemuksen vetämään=).
Kai ne sitten totesi että olen se henkilä joksi itseäni ajokortin mukaan väitin olevanikin koska poika sai passihakemuksen vetämään=).