Kaikille tiedoksi että 2v aikana olen juonut yhteensä 5 siideriä ja sit toinen juttu et saanko mä peruuttaa/siirtää tupareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Niin ja noi siiderit otin viime uutena vuotena, että mielestäni en ole alkoholisti, ei vaan maistu.

Niin ja viikon päästä mulla on tuparit, mut mua ei natsaa yhtään mikään alkon otto, joten voinko mä sanoa kaikille et katotaan joku toinen kerta?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Et, vaan sä pidät tuparit ja kotot ite kuivin suin...

siis oot ite kuivin suin...näin siinä käy kun sormet on nopeemmat kun näppäimet, etenkin sellaset johon pikkanen on kaatanu appelssiinimehulaisllisen....aikoinaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:

Enhän kato, mulla oli viime vuosi rankka juuri alkoholin takia ja sen vuoksi toi juominen ei vaan houkuttele, kun tietää ettei siitä ainakaan viisaammaksi tule =)

Miten sun viime vuos on voinu olla alkon takia rankka, jos et ole 2vuoteen edes juonu?

Alkuperäinen kirjoittaja kekkis:

Enhän kato, mulla oli viime vuosi rankka juuri alkoholin takia ja sen vuoksi toi juominen ei vaan houkuttele, kun tietää ettei siitä ainakaan viisaammaksi tule =)

Miten sun viime vuos on voinu olla alkon takia rankka, jos et ole 2vuoteen edes juonu?

Ehkäpä siksi kun exä joi, en minä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Pidä nyt vaan ne tuparit, kyllä se siitä lähtee maistumaan kun pari ottaa :laugh:

Pitää vaan tietää ensin onko pullat uunissa :laugh:
Niin mut vaik ei oliskaan nii8nsilti ei tee tippaakaan mieli, vaikka aiemmin uhosin vaiks mitä

Ainiin sekin vielä :saint:

Pullia kullekkin, ei vaan malttais odottaa testingiä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Onko sun kaikki kaveris alkoholiin meneviä sitten? Eikö voi tupareita pitää ihan sovitusti alkottomana, vaikka hiukkasen aikaisempaan ajankohtaan kuin kännituparit yleensä?

Ei ole kaikki kaverit, mä ilmoitan pitäväni päivällä kahvikestit, missä ei siis ole boolia tarjolla, saa nähdä monta tulee paikan päälle :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kekkis:

Ehkäpä siksi kun exä joi, en minä :whistle:

oorait, en tienny taustoja

:hug:

Kyllä sinuna joko pitäisin alkottomat juhlat (kyllä, sekin voi olla hauskaa) tai sitten siirrät kekkereitä. Tiedän ettet mua usko, mutta sinäkin olet vielä vasta toipumassa ongelmasta nimeltä alkoholismi, olethan alkoholistin läheinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kyllä sinuna joko pitäisin alkottomat juhlat (kyllä, sekin voi olla hauskaa) tai sitten siirrät kekkereitä. Tiedän ettet mua usko, mutta sinäkin olet vielä vasta toipumassa ongelmasta nimeltä alkoholismi, olethan alkoholistin läheinen.

Juu, lapsetkin tykkäis kun pidetään perheen kesken kekkerit, syödään hyvin ja seurustellaan ihmisten kera :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mitä helvettiä mä teen sillä tiedolla montako siideriä joku nimimerkki tältä palstalta on juonut?

Kunhan vaan ohimennen mainitsin etten juo, niinkuin jotkut näin luulevat, toki sama se mulle on mikä mä teidän mielestänne olen

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Voit sä pitää ne alkottomat tuparit illallakin. Voithan etukäteen ilmoittaa kavereilles, että et voi itse ottaa alkoa tietyistä syistä, joten alkoton mutta hauska ilta tulossa.
Tai sitten siirrät juhlia. :D

Joo, no sit illalla tänne ei kukaan tulisi, ellen sit pidä niit kestejä viikolla.
Ja kaikkihan heti epäilis mun olevan raskaana jos mä sanoisin et en pysty alkoa juomaan,enkä mä halua selitellä mun juomattomuutta.
Automaattisestihan nainen on raskaana jos se kieltäytyy juomasta :laugh:

Yhteistyössä