Kaikille, joilla on vaatepaketteja huutonetissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Tiedän, ettei kaikki huutismyyjät täällä pyöri (kuten minä :D), mut aika monella kuitenkin on, joten pakko sanoa.

Oon nyt viime päivät kurkkinu noita vaatepaketteja huutiksesta. Tarkotus oli kattella, jos löytys jotain kivaa tytölle koossa 74-80.

Mutta tiiättekö, mihin homma tyssää? Niistä kivoista paketeista, joissa on kivoja vaatteita, on otettu hyvin kuvia ja niihin on tullu hirveesti huutoja. Hinta on mun mielestä päätä huimaava. Sit on hirveä määrä vaatepaketteja, joissa ois varmaan ihan kivoja vaatteita, MUTTA. Kuka niitä ostaa, kun ilmoon on otettu YKSI kuva?? Siinäkin vaatteet on yhdessä läjässä.

Ei auta yhtään, et sanotaan, et siinä on viidet potkarit ja kaksi takkia. Emmä sikaa säkissä osta, tahdon edes kuvan nähdä. =)

Jotta näe pikkasen jooko vaivaa. Heti löytys ostaja.

Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
Pyydä kuvia omaan sähköpostiisi. Jos on fiksu myyjä niin lähettää kyllä jos oikeesti haluaa vaatteesta eroon.

Tässä taas tulee se vaivannäkö mun puolelta. En jaksa jokaiselta erikseen alkaa niitä pyytämään, tahdon ostajana, et ne on siinä ilmossa jo heti nähtävillä. Kun selaan, tahdon sillä hetkellä nähdä, mitä on tarjolla, enkä jahkailla asian kanssa päivätolkulla (odottaa myyjältä vastausta ja mahdollisia lisäkuvia). Jos niitä kuvia kerran on, kantsishan ne pistää jo siihen ilmoonkin. Aijaa on aika helppokäyttöinen.

Yhteistyössä