kaiken se kestää

  • Viestiketjun aloittaja Hellu
  • Ensimmäinen viesti
Hellu
Rakkaudesta on niin paljon suurikuvioisia lauseita ja mahtipontisuutta. Mutta mitenkähän on, kun on oltu parikin vuotta yhdessä, miten rakastuneita vielä ollaan? Minä en ole koskaan sanonut miehelleni, että rakastaisin häntä. Erolla olen kyllä suutuspäissäni uhkaillut. Mitä se rakkaus oikeen on? Oletteko te kaikki parisuhteissanne rakastuneita tai ainakin joskus olleet puolisoonne rakastunut?
 
Lee
Minusta ainakin tuntuu, että suuri rakkaus on kulahtanut ystävyyssuhteeksi, jossa lapset pitävät meitä saman katon alla. Välistä on toinen lähtenytkin lätkimään..
 
Molly
Totta hemmetissä olen yhä rakastunut mieheeni, tällä viikolla vietettiin 14. hääpäivää. Miksi olla yhdessä jos ei rakasta? On ollut niin hyviä kuin huonoja aikoja, välillä ihan tasaistakin, mutta olen sitä mieltä että ei puoliso vaihtamalla kummene jos ei ole mistään väkivaltaisuudesta tai muusta vastaavasta kyse. Joka ikinen päivä muistetaan sanoa toisillemme että rakastetaan ja myös sitä todella tarkoitetaan, kyllä sen aistii muutenkin.
 
Epa
Aistisihan sen, jos seksuaaliset halut olisivat tallella, mutta jos ne ovat kaikonneet molemmilta niin kyllä se enemmän toveruudelta tuntuu. Vaikka välillä velvollisuudesta jotain tehtäisiinkin. Ole onnellinen miehestäsi. Minun haluni loppuivat hänen haluttomuuteensa.
 

Yhteistyössä