Kai tuonne ulos voi laittaa nukkumaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaliini

Vieras
Kun asteita -5, mutta tuulee melkoisesti. Ulkona käytiin ja tultiin heti takas, kun tuuli niin kamalasti. Onko hyvä, jos laitan viltin kuomun päälle ja sade suojan vaunujen päälle, ettei tuuli pääse niin raakasti puhaltaan. Ikää tytöllä vuosi. Mielipiteenne :)

siis täh? ooks tosissas? :D miks ei voisi laittaa nukkumaan ulos kun eihän siellä ole kuin tuo -5. on sitä kovemmillaki pakkasilla nukutettu vauvaa ulkona. Eri asia jos olisi ihan vastasynty tm. Laita sadesuoja vaunujen päälle, se pitää hyvin tuultakin.

Mä olen laittanut ulos nukkumaan juurikin noin että viltti vaunujen päälle ja sitten vielä sadesuoja tuulen suojaksi. Hyvin on pärjännyt, eikä ole vaunuissa ollut kylmä yms. Ja toki olen kääntänyt vaunut niin ettei suoraan sisälle tuule...

Alkuperäinen kirjoittaja g:
siis täh? ooks tosissas? :D miks ei voisi laittaa nukkumaan ulos kun eihän siellä ole kuin tuo -5. on sitä kovemmillaki pakkasilla nukutettu vauvaa ulkona. Eri asia jos olisi ihan vastasynty tm. Laita sadesuoja vaunujen päälle, se pitää hyvin tuultakin.

Juu, oon tosissani mut ootko sä?? Olen mäkin laittanut lapsen jopa -16 asteeseen, mutta sillon ei ole tuulenut. Tuuli katsos nostaa todella paljon asteita... Jos et oo tienny :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kunhan et laita räystään alle tai edes lähelle. Taas oli pudonnut lumet vaunuihin katolta. Onneksi olivat juuri silloin tyhjänä päikkäreiden jälkeen.

Juu, vaunut on katoksessa, räystäitä parin metrin päässä, ei voi vaunuihin tippua...

Yhteistyössä