Kai se on sitten uskottava että en ole taaaskaan raskaana..

  • Viestiketjun aloittaja höhlä sentään
  • Ensimmäinen viesti
höhlä sentään
Menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna viimeistään, normaalit menkkaoireet ja testi nega. (erittäin herkkä se mikä lie digitaalinenr-testi onkaan)

Jos ihan suosiolla pitäisi vaan ovistestejä tilata, ja jos jotain näitä muita kikkoja kuten greippimehut yms.. vielä kokeilisi..
 
eku
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Hommaa niitä raskausajan vitamiineja ja syö sen lisäksi jättihelokkiöljyä. Jos ei niillä tärppää, niin sitten miehes on tuhkamuna. :p
Kylläpä olikin "ystävällinen" vastaus :( pikkasen voisit miettiä mitä kirjoittelet,vaikka mustana kirjoitatki!

Ap:lle voimia ja tärppionnea!!!!!!!
 
hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja eku:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Hommaa niitä raskausajan vitamiineja ja syö sen lisäksi jättihelokkiöljyä. Jos ei niillä tärppää, niin sitten miehes on tuhkamuna. :p
Kylläpä olikin "ystävällinen" vastaus :( pikkasen voisit miettiä mitä kirjoittelet,vaikka mustana kirjoitatki!

Ap:lle voimia ja tärppionnea!!!!!!!
No elämä ei ole reilua.
 
hmmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon sitä mieltä et jokainen tulee raskaaksi, kun on sen aika :)
Tuo on täyttä sontaa. Jos tuo pitäisi paikkansa, maailmassa ei tehtäis yhtään raskaudenkeskeytystä, eikä keskenmenoja olisi olemassakaan.
 
26
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon sitä mieltä et jokainen tulee raskaaksi, kun on sen aika :)
Täyttä totta!
Kaikella on tarkoitus täällä maan päällä ja meidän tulee hyväksyä asia.
haha, tiedän, että seuraava ei liity asiaan, mutta onko pedofiliallakin tarkoituksensa? Evoluutio ei edellytä tarkoitusta, sen suunta on aina eteenpäin. Elämä on täysin sattumanvaraista.
 
26
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja 26:
ap, kauan olette yrittäneet?
Enemmän ja vähemmän aktiivisesti puoli vuotta, ensin vähän ajatuksella et tulee jos on tullakseen, mutta aina kun ne menkat sieltä alkaa niin kummankin pettymys on suuri..
meillä on 2v yritystä ja edelleen sama tilanne. En aio väittää, ettet ole yrittänyt pitkään, näissä hommissa yksikin kuukausi lisää on liikaa. Mutta alle 1v on vielä täysin hyväksyttävä aika, onnea!
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja 26:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon sitä mieltä et jokainen tulee raskaaksi, kun on sen aika :)
Täyttä totta!
Kaikella on tarkoitus täällä maan päällä ja meidän tulee hyväksyä asia.
haha, tiedän, että seuraava ei liity asiaan, mutta onko pedofiliallakin tarkoituksensa? Evoluutio ei edellytä tarkoitusta, sen suunta on aina eteenpäin. Elämä on täysin sattumanvaraista.
elämä ei ole sattumanvaraista vaan kaikella on tarkoituksensa
 
26
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja 26:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon sitä mieltä et jokainen tulee raskaaksi, kun on sen aika :)
Täyttä totta!
Kaikella on tarkoitus täällä maan päällä ja meidän tulee hyväksyä asia.
haha, tiedän, että seuraava ei liity asiaan, mutta onko pedofiliallakin tarkoituksensa? Evoluutio ei edellytä tarkoitusta, sen suunta on aina eteenpäin. Elämä on täysin sattumanvaraista.
elämä ei ole sattumanvaraista vaan kaikella on tarkoituksensa


uskonnollinen hihhuli, tai kouluttamaton. Got it.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja 26:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon sitä mieltä et jokainen tulee raskaaksi, kun on sen aika :)
Täyttä totta!
Kaikella on tarkoitus täällä maan päällä ja meidän tulee hyväksyä asia.
haha, tiedän, että seuraava ei liity asiaan, mutta onko pedofiliallakin tarkoituksensa? Evoluutio ei edellytä tarkoitusta, sen suunta on aina eteenpäin. Elämä on täysin sattumanvaraista.
elämä ei ole sattumanvaraista vaan kaikella on tarkoituksensa
samaa mieltä vaikka aina se tarkoitus ei ole mukavaa....
 
Meillä esikoista tehtiin neljä vuotta, kakkonen oli yllätys ja kolmonen tuli myös helpolla. Mulla siis kolme synnytystä 5v. sisällä.
Älä välitä provoilijoiden yrityksistä. Kun vuosi on mennyt, niin sitten tutkimuksiin. Toivottavasti sinun ja miehesi ei tarvitse niihin mennä. :)
 
katkera maho paska
Hohhoijjaa... itkekää sitten kun sitä turhaa yritystä on useita vuosia ja takana muutama koeputkikierros aina pelkkää negaaaa....ja noi "kohtalot" ja "tarkotukset" yms. on vaan niiden lässytyksiä joilla itellä kaikki on menny aina just niinku on halunnu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja katkera maho paska:
Hohhoijjaa... itkekää sitten kun sitä turhaa yritystä on useita vuosia ja takana muutama koeputkikierros aina pelkkää negaaaa....ja noi "kohtalot" ja "tarkotukset" yms. on vaan niiden lässytyksiä joilla itellä kaikki on menny aina just niinku on halunnu!
Tuossa olet kyllä oikeassa. Noin sanovat ne, joilla on kaikki asiat hyvin.
 

Yhteistyössä