kai se on pakko myöntää että sitä on vähän pihalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Siis ilmeisesti mä todella olen melko väsynyt ja pihalla kuin lumiukko. Nimittäin tänään anoppilassa ristiäisissä...

Ensin istuttiin kahvipöydässä ja esikoinen sanoi että tahtoo mennä makkariin katsomaan Peikkistä. Mä totesin että ei saa mennä, kun miehen veljen avovaimo on siellä poikansa kanssa. No tää avovaimo istui mun vieressä pöydässä ja tokaisi että eipä kyllä ole makkarissa :D .

Mutta OIKEESTI aika nolo tikki oli kun istuin imettämässä Peikkistä. Katselin ympärilleni ja näin anopin, appiukon, miehen yms. yms. pelästyin ihan hirveesti ja kysyin että missä on Peikkis!!! Väki katsoi mua PIKKUISEN hitaasti ja hyvin hitaasti ja rauhallisesti totesi että Peikkis on mun rinnalla :ashamed: :ashamed: :o

Outoa kyllä niin mä en TUNNE olevani väsynyt. Oikeastaan laisinkaan. Toki eilinen oli raskas kun koko hemmetin päivän painoin hommia kun siivosin ja väänsin tarjottavia ristiäisiin yms.yms.

Mutta oli tuo kyllä uskomaton tuo että Peikkiksen perään kyselin. Ja oikeesti ihan pelästyin että missä se on ja onko se jätetty jonnekin yksin :snotty:

:laugh: Onkos Peikkis usein rinnalla viihtyvää tyyppiä? Itselläni nimittäin myös käynyt parin lapsen kanssa niin, että sitä ei enää muista onko syöttämässä vai syöttänyt jo... Tosin en ole keneltäkään kysellyt asiaa, vaan olen huomannut, että sylissä on :D

En mäkään tuntenut olevani väsynyt kun pojat oli pieniä,mutta enemmän kun yksi ihminen sanoi mulle n.vuoden päästä kuopuksen syntymästä kun aloin ilmeisesti herätä tähän maailmaan,että oletpas sä ihan eri ihminen nykyään,kun olit aina niin väsyneen näköinen aiemmin :kieh:

ei sitä ite tiedostakkaan välttämättä.Mutta onneksi sun peikkistä ei kukaan ollut vienyt mihkään :D

Yhteistyössä