Kai se on pakko kierukka ottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
ja odottaa väh 5v pikkukakkosen kanssa :( Aiemmin oli tarkoitus että otamme nyt jonkun ehkäisyn käyttöön ja reilun vuoden päästä alamme yrittämään toista. Nyt kävin ehkäisynlassa ja eivät enää voi kuulemma enää mulle muuta ehkäisyä antaa kun cerazzettet tai kierukka. Cerazetteja en enää ikinä halua, ne eivät mulle alkuunkaan sopineet ja kierukkaakaan en vielä haluaisi :( Pillereitä olen ennen raskaaksi tuloa syönyt 5v ja synnytyksen jälkeen puoli vuotta (Yasmineja siis ) mutta niissä liikaa hormonia mulle ja olisin matalahormonisemmat tarvinnut. Nyt ei kuulemma voi enää koska mulla suvussa ollut yhdellä veritulppa. Kumma ettei se aiemmin ollut esteenä ja nyt sitten on :/ :o Harmittaa koska en ihan vielä toista haluaisi, mutten silti niin montaa vuotta välttämättä haluaisi odottaa. :(

no siis mä sen nyt vaa heitin että 1kk.. jne.. mut eihän se niiltä oo pois jos sä sen haluut aikasemmin pois? :o ja kauas sulla on sit ehkäsyä sitte tarkotus käyttää?
Luulis niiden nyt laittavan jos sulle ei muu käy..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
No mutta ei ne ala sitä kuulemma laittaan jos tarkotus niin vähän aikaa pitää.

Ei miulta vaan kukaan kyselly että mitenkäs pitkään sie nyt aiot tätä pitää. :o

Minäkin sanoin ehkiksessä, että varmaan pari vuotta tämän kierukan kanssa olis tarkoitus elellä, niin neuvolan täti vaan tokaisi, että milloin vain otetaan pois kun haluan.

Ei "niillä" ole mitään määrämisvaltaa sen suhteen kauanko sinä kierukkaa pidät, etkä mihinkään aikatauluun sitoudu kun kierukan otat.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Edelleen, eivät ne sitä lähde laittamaan jos tarkotuksena pitää esim vain 1 kk.

Edelleen, ketkä ne?? :)

Ehkäisynlassa sanoivat etteivät he lähde sitä laittamaan jos kyse vaan lyhyestä ajasta. Tarkoittivat varmaan HEITÄ, HOITOHENKILÖKUNTAA.

Edelleen, eivät ne sitä lähde laittamaan jos tarkotuksena pitää esim vain 1 kk.

Höö.. siis sustahan tässä on kyse, ihanko oikeesti siellä kysytään että kauan aiot tätä pitää, että tuleehan se 5 vuotta nyt varmasti sitten täyteen? Kysehän on sun kropasta ja sun perheenkasvatuksesta tai lapsen ehkäisystä, kyllä "NE", tekee ihan niin kuin sinä haluat!

Yhteistyössä