kai se exäkin sit sopeutuu kun on pakko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mua taas raivostuttaa sen toiminta.
pyysin sitä ottamaan poikansa yöksi töideni takia,mut ei voi kun pitää nukkua |O

pyysin sitä ottamaan poikaa eräänä toisena päivänä töideni vuoksi,mutta ei voi kun ei vaan voi |O
(juu ei mulle tarvii tilittää miksei voi,mut noi sen selitykset on joka prkeleen kerta tota tasoo)

ja aina vaan eieieieiei.

mietin tossa et mitenkähän sitten käy kun poika on sillä jokatoisen viikon eikä voikaan nukkua just sillon kun sattuu nukuttaan ja muutenkin on extemporetoiminnot kortilla ja omat tarpeet joutuukin sysään sivuun :xmas:

munkaan lasten isä ei suostu yöllä hoitaan lapsia vaikka mä töissä. Vois kuulemma ottaa lapsia arkisin joka viikko, muttei missään tapauksessa viikonloppuna, koska mä silloin yöllä töissä ja siitähän olis mulle hyötyä.. Ei se oikeesti niitä ota edes viikolla, mut asenne on vähän pielessä.

Oolrait... Ekaksi valaisen että ollaan erottu about 6 vuotta sitten. Erotessani en tiennyt että toinen laps oli jo tulollaan. (lapsilla on siis sama isä) noh... Eron jälkeen meni aluksi ihan ok. Mies tapas poikaa (vanhempi lapsista) niinku sopparissa luki. En tiedä mitä tapahtui. Haukkui mut pystyyn joka asiasta mitä pojalle tapahtui. Esim. Flunssa oli mun syy ku en pukenu lasta kunnolla yms... Kohta neljään vuoteen ei ole isää lapsilla näkyny. Nuorempaa ei ole koskaan noteeranu miksikää. Elarit jätti aikoinaan maksamatta ja saan ne nykyään sit sossun kautta. Mitäs vielä... Poika " joutui" lasten psykiatrian osastolle kuudeksi viikoksi hoitoon. Ja musta tuntuu että tämä isän äkkinäinen katoaminen oli aika suuri syy sen aikaisiin ongelmiin. Onneksi ne ongelmat on selvinny ennenku koulu alkas. Siinä olis alkuhätiin... En tiedä miten sekava sepustus tuli ku nuorin istuu tässä sylissä.

Onko se joka toinen viikko exän oma toivomus? Jos hyvin käy, hän sopeutuu siihen, että ei voikaan nukkua kuten poikamies eli silloin kun haluaa. Jos huonosti käy, hän lakkaa ottamasta lastaan luokseen joka toinen viikko. Älä siis laske menemisiäsi sen varaan, että lapsi olisi ko viikon isällään. Isän kun ei ole mikään pakko ottaa lasta luokseen, jos ei halua.

en laskekaan sen varaan,mutta tää kuvio on tulossa vasta hamassa tulevaisuudessa. ja kyllä,exän ehdotuksesta... ei ole poikamies,mutta tottunut heti pojan syntymästä asti meneen niinkun haluaa kun muutettiin pojan kanssa pois kun poika oli ½vuotias....
mä olen se joka joustaa ja paukkuu kaikessa yleisen hyvinvoinnin vuoksi kun kuminauha,mutta exä ei jousta pätkääkään. mä en saa ajatuksiani nyt ulos,mutta turhauttava tyyppi se on.
ja silti aivan mahtava isä,toistaseks. pelottaa et jonain päivänä tyssää... en tiedä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
en laskekaan sen varaan,mutta tää kuvio on tulossa vasta hamassa tulevaisuudessa. ja kyllä,exän ehdotuksesta... ei ole poikamies,mutta tottunut heti pojan syntymästä asti meneen niinkun haluaa kun muutettiin pojan kanssa pois kun poika oli ½vuotias....
mä olen se joka joustaa ja paukkuu kaikessa yleisen hyvinvoinnin vuoksi kun kuminauha,mutta exä ei jousta pätkääkään. mä en saa ajatuksiani nyt ulos,mutta turhauttava tyyppi se on.
ja silti aivan mahtava isä,toistaseks. pelottaa et jonain päivänä tyssää... en tiedä.. :/
Mä tarkoitinkin just sitä, että vaikka esim aluksi ottaisi poikaa joka toinen viikko, saattaa kyllästyäkin eikä sitten enää otakaan. Ja jos sulla on vaikka lääkäriaika varattuna sille "isäviikolle", niin joudut varautumaan siihen, että sun pitää joko ottaa poika mukaais lääkäriin tai hankkia joku muu lapsenvahti.

Jos isä on muuten hyvä isä pojalleen, on hyvinkin mahdollista, että isä tulee tinkimään omasta nukkumismukavuudestaan ja ottaa pojan luokseen aina kun on hänen vuoronsa. Toivottavasti teidän kohdalla niin käy =)

Yhteistyössä