kahvinkeittimen "ikisuodatin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mistä näitä saa ostaa?

meillä tuli kahvinkeittimen mukana,semmonen muovia ja sit siinä on semmonen verkko joka suodattaa..paperi suodatinpussin näkönen..

muoks.mutta en suosi tuota,päästää monesti tosi pientä apinaa läpi..otan nyt sen käyttöön ku pääs paperiset loppumaan.

joo mulla oli semmonen vanhassa keittimessä, mutta mä kuulin että niitä sais ostaa ihan tavalliseenki keittimeen käytettäväks paperisen tavoin ja sijaan. :)

ku kankaasta tehty falskas :ashamed:

joo mulla oli semmonen vanhassa keittimessä, mutta mä kuulin että niitä sais ostaa ihan tavalliseenki keittimeen käytettäväks paperisen tavoin ja sijaan. :)

meillä on ihan tavis keitin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:

:kieh:

niin mut meillä semmonen taviskeitin jossa sitä ei tullu kaupanpäälle :D
teillä tollanen erillälaillataviskeitin :D

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:

:kieh:

niin mut meillä semmonen taviskeitin jossa sitä ei tullu kaupanpäälle :D
teillä tollanen erillälaillataviskeitin :D

:laugh: aahaaaa okei. :D

Marketista saa sellaisia muovikankaisia. Meillä on tällainen kultainen, ostettu ekokaupasta, mutta löytyy myös kokkikaupoista http://jarru.net/Blog_kuvat/swissgold.jpg

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä