Kahvinkeitin rikki :(

Iltapäivällä jo ihmettelin, että mistä ihmeestä keittiön työtasolle oli ilmestynyt iso vesiläntti. Nyt sitten huomasin, kun aloin puhdistaa keitinta sillä puhdistusaineella ja kaadoin säiliön täyteen vettä, että se vuotaa jostain ja vedet valuu pöydälle. Nappasin töpselin seinästä, sillä eihän tuota voi enää käyttää. Aamulla lähdettävä ostaan uusi keitin ja taas rahaa menee :(

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Osta Moccis niin kestää! :hug:
mun porukoil on 3viimesintä moccamasterii menny rikki heti kättelyssä :eek:
eka lakkas vaan toimimasta ja saivat takuuseen uuden josta meni se vesisäiliö rikki ja saivat takuuseen uuden jossa ei toimi tippalukko :xmas:

meni meikän usko moccamasteriin :ashamed:

AAAPUVAA!!!
Jos mä tietäsin että ei oo aamusumppia saatavilla, en suostuis avaan silmiäni enne kun ukko ois kirmannu Teknisiltä uuden keittimen!!!
*nimim. mulle ei saa puhu aamuisin ennen kahta kahvikupillista..*

En Moccista ota. Meillä pitää olla termoskeitin ehdottomasti. Moccamasterilla on kyllä joskus ainakin ollut termoskeitinkin, mutta se ei kuulemma ollut hyvä. Elektrolux oli nyt ja edellinen Rowenta. Kolme vuotta noilla molemmilla oli käyttöikä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
mä sitä haaveillu mut isä ei suositellu, on kuulema usein ollu korjuulla
Mut niissähän on muistaakseni viiden vuoden takuu ? Meidän keitin ollut pian 2v eikä mitään vikaa.
niin on mut vituttaa se jos jatkuvaan saa käydä korjuuttaan, ei sillä tuo meidän philips merkkinen toimii ku unelma ja se on ostettu jo vuonna -98 :D

täällä toimii

Mun vanhemmillani on ollut mokkis jo melkein 20v ja aina vaan toimii hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mun porukoil on 3viimesintä moccamasterii menny rikki heti kättelyssä :eek:
eka lakkas vaan toimimasta ja saivat takuuseen uuden josta meni se vesisäiliö rikki ja saivat takuuseen uuden jossa ei toimi tippalukko :xmas:

meni meikän usko moccamasteriin :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
En Moccista ota. Meillä pitää olla termoskeitin ehdottomasti. Moccamasterilla on kyllä joskus ainakin ollut termoskeitinkin, mutta se ei kuulemma ollut hyvä. Elektrolux oli nyt ja edellinen Rowenta. Kolme vuotta noilla molemmilla oli käyttöikä.
Obh nordica.Vai kuinka kirjoitetaan.Eikös silläkin ole termoskeitin?

vierailija
20 vuotta vanha Electrolux hajosi eilen, vedet valuvat läpi pohjasta. Pidempään pitäisi kestää, nämä "3 vuotta jo ollut" -jutut ovat naurettavia, laitehan on ihan uusi tuossa vaiheessa... Seuravaksi ehkä joku Melitta, jos kestäisi sen 30 vuotta ainakin. Mitään satasta en todellakaan käy maksamaan silti.

Yhteistyössä