Kahvin tuoksuista lauantai HUOmenTA !!!

huh
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
mulla tää aamuvirkkuisuus on ollu syntymästä asti :D:D
Ei ole pystynyt muuttamaankaan :)
Olen kyllä hiukan kade. On nääs nää aamut ihan karseita olleet aina mulle ja rytmin siirtäminen on jotain ihan toivotonta. Ja sitten kun pääsee aikaisemmin nukkumaan, herää yöllä eikä saa enää unta. Ja tämä yhteiskuntahan ei tunnetusti meitä iltavirkkuja suosi.
Ehkäpä yksi marabou herättäisi mukavasti aamuun :D
 
jee
on se kiva että on muitakin aamuvirkkuja kun tuntuu että kaikki mun kaveritkin on aamu-unisia....niin ja naapurit hymyilee, kun hakevat päivän sanaa ja mä vilkuttelen keittiönikkunasta tuoreitten sämpylöiden kera. Juu hulluutta on monenlaista...tiedän. Mut nyt lenkille eli hauskaa päivää kaikille!!!!!
 
Huomenta, väsyttää iiihan hirveesti. Levottomasti poika nukkui yönsä taas, heräili vähän väliä.. Tahtoo nukkuu!! Mutta ihanaa kun on viikonloppu, kaksi päivää vapaata :D. Kivaa viikonloppua teille! :flower:
 
Huomenta! :wave:

Oisin nukkunut hieman pidempään mutta tyttö tyttö tuli viereen ja sano että nyt aamupalalle. :) Noh,nyt olen jo ihan pirteä kun eka kuppi kahvia on juotu. Kahvista puheenollen,tarvii tänään hakea kaupasta juhlamokkaa tarjouksesta :D

Aurinkoa kaikkien päivään! =)
 

Yhteistyössä