Kahville miehen kanssa, joka oli sinuun ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja probleemossos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

probleemossos

Vieras
Oletetaan, että tapaat mieshenkilön, joka on muutama vuosi sitten ollut mielettömän ihastunut sinuun. Sinä seurustelit silloin ja seurustelet edelleen. Ette varsinaisesti hyvin tunne toisianne, mutta olette aikanaan tavanneet muutamia kertoja ja asiallisesti loppuunkäsitelleet tämän yksipuoleisen ihastumisasian.

No niin, siis nyt törmäät tähän ihmiseen ja juttelette hetken, ja vähän tämän jälkeen hän vilpittömänoloisesti pyytää kahville sanoen, että olisi kiva vaihtaa kuulumisia ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia.

Miten suhtautuisitte pyyntöön? Mieshenkilö on siis ihan ns. normaali, ei mikään sekopää.

Niin kahville ja hän vielä sanoi, että ne muutaman vuoden takaiset asiat ovat ollutta ja mennyttä. Tiedän, että se ihastuminen oli silloin hänelle ns. iso juttu. Siis luovutti kyllä heti, kun kuuli seurustelusta, mutta ilmeisesti kesti aika pitkään päästä asiasta yli.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sanoisin, että mennään vaan, ja ottaisin mieheni mukaan. Ajatusten vaihto onnistuu miehen läsnäollessakin, mutta jos on jotain taka-ajatuksia niin...

Jos sä tapaat sun jonkun naispuolisen ystävän monen vuoden takaa ja se haluaa vaihtaa kuulumisia, niin otatko sä sinnekin miehen mukaan? En mä käsitä sitä, että miksei mies ja nainen vois oikeesti olla vaan kavereita???

Kiitos hyödyllinen avaus. Itse olin juuri aikeissa toimia kahville pyytäjänä. Olisin ihan helvetin pettynyt jos ko. herrasmies tulisi sinne vaimonsa kanssa. Eli motiivini paljastui, häveten tunnustan. Enkä ollut omaa miestäni ottamassa mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sanoisin, että mennään vaan, ja ottaisin mieheni mukaan. Ajatusten vaihto onnistuu miehen läsnäollessakin, mutta jos on jotain taka-ajatuksia niin...

Jos sä tapaat sun jonkun naispuolisen ystävän monen vuoden takaa ja se haluaa vaihtaa kuulumisia, niin otatko sä sinnekin miehen mukaan? En mä käsitä sitä, että miksei mies ja nainen vois oikeesti olla vaan kavereita???

Mun naispuoliset ystävät eivät ole tietääkseni olleet palavasti ihastuneita minuun.
Yleensäkään mun ystävät ei ihastu minuun, enkä minä niihin.

Mulla on miespuolisia ystäviä, ja ystävyyssuhteet ovat kestäneet jo vuosia, mutta jos ollaan todella ihastuneita puolin tai toisin niin silloin se ei mun mielestä ole sitä, että ollaan "vaan kavereita". Eli en haluaisi antaa väärää mielikuvaa ainakaan vielä silloin, kun en tiedä missä todella mennään, eli onko toinen edelleen ihastunut vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja miehen kanssa:
mä en ole koskaan lähteny kahville vaikka on pyydetty :D

Päätöntä touhua...

ei oikeestaan, mä vaan en juo kahvia :D

Aijaa, no mitäs sulle vois sitten tarjota?
:whistle:

meinaatko tarjota :o
no mehu käy...

Mistäs sitä koskaan tietää;) Mut siis, kyllähän tosimiehet kahvia juo vai eikökään :xmas:

Päätöntä touhua...

no mehu käy...

Mistäs sitä koskaan tietää;) Mut siis, kyllähän tosimiehet kahvia juo vai eikökään :xmas:

tosimiehellä on selkärankaa olla ilman.

Päätöntä touhua...

no mehu käy...

tosimiehellä on selkärankaa olla ilman.

Tuo oli kyllä aivan nappi vastaus =)

No mää voisin lähteä _jos_ haluaisin kuulla kuulumisia ja jos mieheni ei sanoisi pahaa sanaa asiaan (tuskin sanoisi).

Mää uskon miehen ja naisen väliseen ihan normi kaveruuteen ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia _vaikka_ olisikin joskus ollut ihastunut. Jos toinen flirttaa tai jotain muuta, niin sitten pitäisin etäisyyttä tai ottaisin kissan pöydälle, että mistäs nyt tuulee, ettei jää epäselvyyksiä kenellekään.

Mä pistin tonne yhden avauksen pikkusen toisesta näkökulmasta-kun ei tunne kahviseuralaistaan!Mutta kyllä mä voisin tottakai hyväksyä sen.Voishan sitä sanoa miehelleen/seurustelukumppanilleen et' menee kahville ystävän kanssa.Ei mun mielestä mitään pahaa siinä.

Yhteistyössä