kahteen reikään

• Viestiketjun aloittaja SAMALLA
  • Ensimmäinen viesti
hohhoijaa taas
Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Voisin tietysti yrittaa mutta en usko, etta se kay kovin helposti. Sitapaitsi ei naita ketjuja voi pilata.
Epäilinkin ettei se enää ole mahdollista. Kyllä se typeryyden ja säälittävyyden raja on jo saavutettu. Olet ehkä lukenut jostain, että huumori on oivallinen selviytymiskeino pakkoselibaatin aiheuttamaan kestovitutukseen? Ehkä se jotain auttaakin, mutta please, harjoittele sitä ihan keskenäsi vaan ja säästä herran tähden (sinähän olet uskovainen?) viattomat sivulliset!

on se insesti hauska asia
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Taivaankukan visiolle. Huumori on välillä ihan hyväksi.

Sun viestiä, hohhoijaa taas, ei ollut mukava lukea. Panettelua ja ilkeyttä täynnä.
Menepäs sitten lukemaan lisää erinomaista huumoria á la taivaankukka mm. ketjusta "Millaisia terveisiä lähettäisit perheelle, jossa mies joutuu masturboimaan halujaan tyydyttääkseen?".

taivaankukkaan
En voi harjoittaa sita muualla kun olen pienesta pitaen oppinut etta roskat pitaa laittaa roskikseen. Paska siis viedaan sinne missa sita on jo ennenstaan.
Viattomia ei ole olemassakaan. Kaikki te olette hyvin viallisia ihmisia. Uskovaisena tiedan, etta talla palstalla liikkuu paljon syntisia.
En mina ole kylla tekstissani mitaan huumoria huomannut?
Kumma etta joku tulkitsee minut niin?
Ma en usko pakkoselipaattiin.

taivaankukka
Joistain insesti voi olla hauskaa ja toisista ei. Joidenkin mielesta ryhmaseksi on hauskaa ja toiset ei tykkaa. Joidenkin mielesta pettaminen on hauskaa ja toisesta ei ja jotkut tykkaa vastakkaisesta sukupuolesta ja jotkut taas omastaan.

hölppänen
Ettei vaan Taivaankukalle ole käynyt kuin tälle miehelle joka kirjoitti kirjan Ilman. Puutteessa on toki raskasta elää ja siinä voi katkeroitua. Toisaalta voi myös olla, että Taivaankukka on kasvatettu häpeämään seksuaalisuutta, jolloin hänellä on jotain sisäsyntyisiä traumoja, jotka estävät aiheen käsittelyn normaalisti. Ja se on aina ikävää, ettei ihminen kykene olemaan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.

taivaankukka
En voi hakeutua hoitoon kun se maksaa niin paljon. Sitapaitsi hoidon jalkeen saatan olla samanlainen kuin te muuta ja ajatus vaan karmii muo.

Kaiken toisen ihmisen hyvaksikayton on se sitten psyykkista, fyysista tai kohdistuu vastasyntyneista vanhuksiin tai elaimiin, niin kylla asetan ihan samalle viivalle. On kyse sitten seksuaalisesta tai muusta hyvaksikaytosta tai manipuloinnista, niin se on yhta paha. Puolison pettaminen on yhta paha kuin sekaantuisi lapseen. Sillakin voi jattaa ikuiset traumat.

Homoutta ja vapaaehtoista ryhmaseksia nyt tuskin voi tuomita muuta kuin uskonnollisin periaattein, joten ne asettaisin sitten sille toiselle viivalle.

Mutta totean, etta mieltymyksia on erilaisia.
Jos puhutaan insestista vapaaehtoisten aikuisten valilla tai saman ikaisten teinien, jotka on sukua, niin se on kylla ihan samalla viivalla ryhmaseksin ja homouden ja aviotta naimisen kanssa. Se on moraalitonta ja syntista

taivaankukka
Seksi on sellainen kala. Se on aika littea ja raidallinen ja sita on tavattu sankylahden vesistossa (jota leikkisasti sangyksi kutsutaan) Hyvinkaalla. Sankyyn voi paatya esimerkiksi autolla, mutta sangyn keskelle taytyy soutaa jo veneella. Monet 25-vuotiaat
ovat kylla kuulleet tasta paikasta jotakin, mutta parhaiten tutustuu kaymalla itse paikanpaalla:)

taivaankukka
Joo se on ihan sika siisti. Me ollaan pompittu silla jo monet kerrat. Se on puoliksi spiderman ja puoliksi barbie pallo, kun meilla tuli kinaa niin sitten maalattiin se ite.

mimosa_5
Hyvältä tuntuu saada kahta. Tykkään erityisesti, kun munat hankaavat eri tahtia ja pillussa on mahdollisimman iso, pyllyssä mahd. pitkä ja ohut. Molempien on oltava kivikovia, ja mielellään vähintään 15-20cm, koska oikeasti ihan pätkillä molempia ei vaan saa sisään samaan aikaan - ei työskentelytila riitä.

Aluksi itse uskalsin toista ottaa suuhun vain. Seuraavaan vaiheeseen siirtyminen vaatii sitten jo miehiltä tiettyä bi-mäisyyttä ja kokemusta peppuseksistä. Toinen mies on yksinkertaisesti ihan jumissa alapäästään eikä voi olla paljon avuksi, jos paikat eivät luista hyvin. Ja miehet tulevat paljon helpommin myös näin. Eli voisi sanoa, että noin kuukauden harjoittelun jälkeen alkaa tuntea ihan käsittämätöntä nautintoa. Paljon kiinni myös omasta suhtautumisesta.

Uros 45v
Sun vastaus oli parasta mitä tältä palstalta oon saanut lukea,vihdoinkin asiaa aiheesta josta olemme vaimoni kanssa erittäin kiinnostuneita.Jonkin aikaa ollaan jo suunniteltu mut eri syistä se on vaan jäänyt toteuttamatta.Kuinka nainen tottuu siihen et molemmat reiät on täynnä eli onko paikat kipeinä seuraavina päivinä?Millainen on sun mielestä paras asento tuplapanossa?

sivhos
Kyllä kiihottavaa lukea teidän herkkuja,tuplapanoa ja sellaista muutakin.Ei taitas meikäläisestä olla sellasiin.Fantasioina menee kivasti.Tosi paikan tullen varmaan menisi pupu pöksyyn.Kyllä itse ehkä voisin osallistua mutta kumppania en antaisi osalliseksi siihen hommaan.Salaa pitäisi oma osuus hoitaa jos sattus sille päälle.Kuten huomaatte,aika ristiriitaiset ajatukset vellovat päässäni.

Uros 45v
Eiköhän se ole lähes kaikilla se vaiva et jos aikoo hommata esim.vieraan miehen kolmanneksi sänkyyn niin kyllä sitä pitää suunnitella pidemmän aikaa ja yrittää voittaa se pahin jännitys ajan kanssa.Mekin aloimme suunnittelemaan toista miestä kolmanneksi jo kolme vuotta sitten ja viime syksynä vasta pääsimme toteuttamaan sen eka kerran.Kahdesti ollaan tavattu sänkyleikkien merkeissä ja olemme kaikki nauttineet siitä.Tuplapano on vielä kokeilematta ja sen haluaisimme kaikki kokea.Mut ei mee varmaankaan kauan aikaa kun toteutamme sen.

mimosa_5
Sitä todellakin joutuu suunnittelemaan ja valmistautumaan henkisesti. Kuka tahansa ei ole hyvä - maailma on idiootteja täynnä. Paljon vaikeampaa löytää yläpäästä terve mies kuin vaikka 22cm hirmulla varustettu. Ja oma kulta on varmasti mustis, jos itse on haluavaa sorttia. Itse olenkin sinkku ja luotettavien vakkarien/ystävien avulla nautintoon päässyt.

Uros 45v
Näin miehenä täytyy sanoa et ei oo kyllä mustasukkaisuus päässyt ainakaan meillä häiritsemään kolmen kimppaa.Olemme pyrkineet jo etukäteen keskustelemaan eri tilanteista vaimon kaa et jää mahdollisimman vähän mahdollisuuksia sellaisille yllätyksille jotka vois aiheuttaa mustasukkaisuutta.Tietysti jonkin lyhyen hetken oon voinut tuntea mustasukkaisuutta mut se on mennyt heti ohi eli sellaiset kuuluu mielestäni näihin leikkeihin.Meillä pitkä ja hyvä suhde vaimon kaa sekä molemminpuolinen kunnioitus ja rakkaus toisiamme kohtaan on ollut hyvä perusta kokeilla tällaista.Alunperin idea "kolmannesta pyörästä" oli minun,olin jo vuosia haaveillut siitä ennen kuin kerroin sen vaimolle.Ja täytyy sanoa et kesti kauan aikaa houkutella häntä mukaan tähän "ideaan".

85C
Meillä on ollut puhetta kolmistaan olosta jo pidemmän aikaa ja todella lähellä se olikin jo tuossa joku aika sitten, kun alotin kolmannen pyörän etsimisen, mutta sitten se vain jäi, kun ei jaksanut etsiä sitä sopivaa, luotettavaa ja tervettä miestä...
Niin että kertokaas mistä ja miten te olette seuraa löytäneet?
Ja etenkin kun haluaisin kokeilla kolmistaan oloa toisen naisen kanssa, joka olisi hieman bi-henkinen, niin mistä tällaisen ihmeen löytää???!!!

Yhteistyössä