..minäkin olen päässyt nauttimaan. juttu meni siten, että minulla oli rakastaja, joka oli varattu mutta itse olin vapaa. suhteemme oli avoin ja aloin keskustelemaan hänen kanssaan siitä että haluaisin olla kahden miehen kanssa yhtä aikaa. yhdessä sovimme ketä pyydetään mukaan ja kuinka ollakaan tämä kohde suostui.
taidettiin olla kolmestaan neljä tai viisi kertaan. pari ensimmäistä meni ihan harjotteluksi kaikkien jännittäessä. pari viimeistä kertaa olivatkin sitten aivan taivaallisia, minä sain mitä halusin kunhan kauniisti pyysin tai jopa vaadin.
kiihottavinta oli se, kun minä olin kontillani ja tämä alkuperäinen rakastajani oli selällään allani niin että hän ylettui nuolemaan minua. samalla tämä ""kolmas pyörä rakasteli minua hellästi takaapäin.
toinen ihana asento oli se, että ratsastin väärinpäin (kasvot jalkoihin) jomman kumman miehen päällä. samalla toinen miehistä nuoli klittaani. ihan jumalaista.
no, tämä kolmiodraama sekä alkuperäinenkin suhde kuihtuivat melko nopeasti. hauskinta on se, että joskus näitä molempia kaveruksia näkee ja silloin aina mukavasti tervehditään ja vitsaillaan rivienvälissä yhteisestä kokemuksesta.