Kahden vaiheilla: Huomiseksi varattu 4D-ultra, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIUKU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIUKU

Vieras
tarkoituksena on ollut "vain" saada tietää tulevan vauvan sukupuoli. Nyt kuiteski alkanut mietityttämään että josko kuitenkin pidetään se yllätyksenä. J a tiedän kyllä ettei ole varmuutta että edes sukupuolta saataisiin näkyville.

Eli menemmekö ultraan ja kysymme sukupuolen vai jätertäänkö menemättä?
Mitä SINÄ tekisit tässä tilanteessa?Sukupuoli selville vai ei?

En usko että on kovin mahdollista ettei voisi näkyä, meilläkin lääkäri vaan heti ensimmäiseksi sanoi että siinä on pili! hehe:)

Mutta itse halusin tietää ehdottomasti enkä voi kuvitella ettei oltaisi haluttu tietää, päättäkää kuiteskin itse;) Onnea ultraan!

Menkää ultraan ja pyytäkää lääkäriä kirjoittamaan sukupuoli paperilapulle. Näin ollen voitte sitten vielä pohtia vähänaikaa että haluatteko sen tietoonne vai ette.

Mä itse menisin ihan ehdottomasti ja haluaisin tietää myös sen sukupuolen.

Säästäkää yllätys syntymään!!! Jotenkin latistaa mun mielestä hienoa syntymän hetkeä jos jo etukäteen tietää kumpi sieltä tulee. Malttia!

Kannattaa myös muistaa että sukupuolesta on merkintä siinä dvd:llä minkä saatte eli kun katsotte sitä niin yhdessä vaiheessa siinä yläkulmassa lukee male/female. Näin ainakin Helsingin Femedan 4D ultrasta saadussa cd:ssä. sitä ei varmaan oi poistaa kun se on automaattinen merkintä siinä.

ja vielä, en haluaisi tietää sukupuolta.

omassa raskaudessani olisin tahtonut tietää, mutta mies ei, joten ei kysytty. ja parempi niin, vaikka välillä "teki tiukkaa".. mutta yllätys oli ihana ! <3

Mä en nää taas mitään järkeä ajatusmallista että kiva sit saada yllätys?! mitä h*ttiä! sitähän saa vauvan joka on ihan maailman eniten ja ihmeellisin yllätys kuitenkin. Sukupuoli on järkevää selvittää etukäteen. Hankkinat ja esim nimi asiat on paljon huolettomampia kun tietää. Vauvasta tulee samantien täsmälleen todellinen olento ei mikään yllärimysteeripaketti!

Menisin ja kysyisin sukupuolen.. mulla on viikolla 36+ ultra ihan äippäpolilla nii ajattelin kysyä vaikka sielä ei 4d ultraa oo ja ei välttis näy mut ei haittaa...en kuiteskaa usko 100% tulokseen

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä en nää taas mitään järkeä ajatusmallista että kiva sit saada yllätys?! mitä h*ttiä! sitähän saa vauvan joka on ihan maailman eniten ja ihmeellisin yllätys kuitenkin. Sukupuoli on järkevää selvittää etukäteen. Hankkinat ja esim nimi asiat on paljon huolettomampia kun tietää. Vauvasta tulee samantien täsmälleen todellinen olento ei mikään yllärimysteeripaketti!

Mä olen samaa mieltä! Olen kuullut kommentteja, että "kyllä se on kivempi, että on sitten jotain jännitettävää" mutta mun mielestä siinä on aika paljon muutakin jännitettävää/odotettavaa kuin se sukupuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Syntymän salaisuus:
Jotenkin latistaa mun mielestä hienoa syntymän hetkeä jos jo etukäteen tietää kumpi sieltä tulee.

Minä en sitten voi ymmärtää tätä, toki kovin yleistäkin, tapaa ajatella tätä asiaa; miten ihmeessä se syntymän hetki voisi olla yhtään ihmeellisempi, kuin se itsessään jo on? Kun oma lapsi nostetaan rinnan päälle, ja näet hänet ensimmäistä kertaa... Miten se "poika tuli!" tms, sitä hetkeä yhtään ihmeellisemmäksi tekee? Maailman suurin ihme muutenkin. :)

Ja kyllä, itse halusin tietää etukäteen. Näkyi kyllä jo rakenneultrassa, että poika tulee. Ja toisaalta sen selville saaminen oli mieletön kokemus itsessään. Mies hymyili korvasta korvaan, ja itse kyynelten läpi toki myös - kuten olisimme tietysti tehneet tytönkin kohdalla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:

Mä olen samaa mieltä! Olen kuullut kommentteja, että "kyllä se on kivempi, että on sitten jotain jännitettävää" mutta mun mielestä siinä on aika paljon muutakin jännitettävää/odotettavaa kuin se sukupuoli.

Todellakin, on paljon muutakin jännitettävää kuin se sukupuoli, mutta mä en silti ymmärrä miksi se sukupuoli sitten pitää tietää etukäteen? Se on mielestäni täysin toissijainen seikka uuden ja ihmeellisen ihmisen elämän alussa.

Meillä saatiin selville negatiivinenkin mutta tärkeä juttu 4D:ssä. Mitä ei siis rakenneultrassa huomattu ollenkaan.. Eli kyllä se kannattaa mennä, siinä näkee muutenkin kattavasti että vauvalla on kaikki hyvin. Ihana kokemus joka tapauksessa. :)

Yhteistyössä