Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Kun tarvitsen videovuokraamon korttia. Muuten ei kyllä tule käytyä, se maksaa itse joka ensimmäisenä ehtii =)
Jonkunlainen lompakko sekin onAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Eikun mä käyn se tilillä :xmas:
No niin kaiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Jonkunlainen lompakko sekin onAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Eikun mä käyn se tilillä :xmas:
No juu, tuo on kyllä totta. Siis kyllä meillä molemmat kysyy että onko sulla käteistä jos tarvii ja itsellä ei käteistä ole. Mut ei siks etteikö itselläkin sitä rahaa tilillä olis.Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Käydään puolin ja toisin jos tarvetta on. Turhaa lähteä pankkarille jos toisella on käteistä lompakossa.
Kyllä mekin kysäistään ensin jos vaan toinen paikalla on. Ihan surutta myös nettipankissa molemmat siirrellään tarpeen mukaan rahaa tililtä toiselle, samojen tunnusten takana on tilit. Mä en jaksais laskea mun rahat -- sun rahat juttuja ja kuka nyt maksaa mitäkin jne kaiken muun stressin päälle... *laiskimus*Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:No juu, tuo on kyllä totta. Siis kyllä meillä molemmat kysyy että onko sulla käteistä jos tarvii ja itsellä ei käteistä ole. Mut ei siks etteikö itselläkin sitä rahaa tilillä olis.Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Käydään puolin ja toisin jos tarvetta on. Turhaa lähteä pankkarille jos toisella on käteistä lompakossa.
:wave: PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Käydään puolin ja toisin jos tarvetta on. Turhaa lähteä pankkarille jos toisella on käteistä lompakossa.