Mulla on ihan sama juttu, en pysty laihduttamaan yksin kun näköjään ryhmässäkin on tarpeeks haastavaa... huono vaihe menossa nääs...Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:52 palsternakka kirjoitti:Käyn ryhmässä joka viikko. Mä tarvitsen sitä "peräänkattomista".
Miten sulla on mennyt? Mulla -7,3kg poissa, kolmisen kuukautta, vähän yli käyty. =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:55 Augustina kirjoitti:\Mulla on ihan sama juttu, en pysty laihduttamaan yksin kun näköjään ryhmässäkin on tarpeeks haastavaa... huono vaihe menossa nääs...Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:52 palsternakka kirjoitti:Käyn ryhmässä joka viikko. Mä tarvitsen sitä "peräänkattomista".
Mulla meni kuudessa viikossa 5,5kg ja sitten tuli joulu... tiedät varmaan miten siinä kävi No se olis varmaan vielä menny, mut sain kamalan flunssan heti joulun jälkeen niin että olin sängyn pohjalla yli viikon ja siihen se sit levis. Syötiin ruuaksi pizzaa ja hampurilaisia ku mä en yksinkertaisesti jaksanu tehdä mitään. Nyt yritän keräillä itseäni vaan ei onnistu, sorrun kaikkeen mahdolliseen mitä eteen tulee ja paino vaan nousee. Huomenna punnitukseen... iiks!Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:58 palsternakka kirjoitti:\Miten sulla on mennyt? Mulla -7,3kg poissa, kolmisen kuukautta, vähän yli käyty. =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:55 Augustina kirjoitti:\Mulla on ihan sama juttu, en pysty laihduttamaan yksin kun näköjään ryhmässäkin on tarpeeks haastavaa... huono vaihe menossa nääs...Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:52 palsternakka kirjoitti:Käyn ryhmässä joka viikko. Mä tarvitsen sitä "peräänkattomista".
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 18:04 Augustina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:58 palsternakka kirjoitti:\Tsemppiä vaan kovasti ja muista merkata pojot!!!! Uudestaan vaan ruotuun mukaan. Huomenna meikäkin menee totuuden torven (punnitukseen) eteen, toivottavasti suunta on alas. =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:55 Augustina kirjoitti:\Mulla meni kuudessa viikossa 5,5kg ja sitten tuli joulu... tiedät varmaan miten siinä kävi No se olis varmaan vielä menny, mut sain kamalan flunssan heti joulun jälkeen niin että olin sängyn pohjalla yli viikon ja siihen se sit levis. Syötiin ruuaksi pizzaa ja hampurilaisia ku mä en yksinkertaisesti jaksanu tehdä mitään. Nyt yritän keräillä itseäni vaan ei onnistu, sorrun kaikkeen mahdolliseen mitä eteen tulee ja paino vaan nousee. Huomenna punnitukseen... iiks!
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 18:15 palsternakka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 18:04 Augustina kirjoitti:\Yritetään, yritetään... huomisesta lähtien otan taas tän homman tosissaan! Lupaan sen. Pistä viestiä miten punnitus sujuu. =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:58 palsternakka kirjoitti:\Tsemppiä vaan kovasti ja muista merkata pojot!!!! Uudestaan vaan ruotuun mukaan. Huomenna meikäkin menee totuuden torven (punnitukseen) eteen, toivottavasti suunta on alas. =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:55 Augustina kirjoitti:\Mulla meni kuudessa viikossa 5,5kg ja sitten tuli joulu... tiedät varmaan miten siinä kävi No se olis varmaan vielä menny, mut sain kamalan flunssan heti joulun jälkeen niin että olin sängyn pohjalla yli viikon ja siihen se sit levis. Syötiin ruuaksi pizzaa ja hampurilaisia ku mä en yksinkertaisesti jaksanu tehdä mitään. Nyt yritän keräillä itseäni vaan ei onnistu, sorrun kaikkeen mahdolliseen mitä eteen tulee ja paino vaan nousee. Huomenna punnitukseen... iiks!