Käyttekö lastenteatterissa ja lasten konserteissa?

gg
kyllä käydään titi-nalle konserttiin on nytkin liput hommattu, käydään myös lasten teattereissa katsomassa lähes kaikki esitykset(tampereen seudulla), lisäksi käydään vähintään pari kertaa kuussa syömässä ravintolassa illallisen(en tarkoita nyt mäkkäriä) ja myös niitä parempia kenkiä tarvitaan edellä mainittuihin tilanteisiin, meillä pukeudutaan niin aikuiset ja lapset tilanteen mukaan , en itsekkään menisi teatteriin lenkkareissa tai kuomissa
 
Jos minua tarkoitat, niin en irvaillut teatterikäynnille tms, vaan siitä, että talvikengillä (goretex) ei erään mukaan voisi mennä teatteriin, juhliin, kylään yms.

Ja juu, kyllä käydään silloin tällöin. Ei useasti, koska julkisilla liikkuminen yksin 3n pienen lapsen kanssa on suht haasteellista, mutta silloin, kun tässä lähellä (esim. kirjastossa tai läheisessä taidegalleriassa) on näyttelyitä yms, niin kyllä ollaan käyty katsomassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mistä irvailusta oli kyse?
Mä oon ihan pihallaa...taas.
Varmaan siitä, kun tuossa yhdessä kenkäkeskustelussa minä ja eräs toinen nimimerkki vitsailtiin oopperassa käynnistä (tai minä vitsailin oopperasta). Tosin oikaisin, että kyseessä oli ja on edelleen tsoukki. Kaikki lähti siitä, kun eräs harmaa sanoi, että talvisaappailla (Goretex ym) ei voi mennä kauppakeskuksiin, juhliin, kylään, teatteriin yms, vaan niihin tilaisuuksiin pitää olla toisenlaiset kengät.

Ja edelleen korostan, että kyseessä oli omalta osaltani pelkkä tsoukki. Piste.
 

Yhteistyössä