Käyttekö joka pvä suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Salama McQueen
Käyn. Kaikki muut paitsi päällihousut vaihdan päivittäin.

Muksut käy joka toinen päivä suihkussa, vaatteet vaihdetaan kaikki päivittäin, toki jos esim. housut pysyy puhtaana, ne laitetaan sitten toisenkin kerran.

meillä käydään suihkussa joka toinen päivä . päälysvaatteet voipi olla kolmekin päivää samat jos ovat ok. ja lapsella joskus jopa viis päivää päiväkodissa samat sisähousut. yäk, ollaampa me likasia :ashamed:

No herranisä, totta kai käyn joka päivä suihkussa! Joka ikinen päivä vaihdan alusvaatteet ja sukat, mutta työvaatteista paita saattaa olla sama kaksikin päivää peräkanaa, housut vieläkin pidempään. Mul on sit kotivaatteet erikseen, ne vaihdan päälle heti töistä tultua.

miks näin moni käy suihkus päivittäin? pesettekö itsenne ihan saippualla joka kerta ja hiukset kans? ihmetteln vaan, tarviiko niin usein oikeesti ( jos nyt ei ole hikoillut kuin pieni possu tmv ) :|

vieras
Käyn suihkussa 2 kertaa päivässä, joka ilta pesen hiukset. Alusvaatteet vaihdan aamuin illoin, ja päällysvaatteet joka päivä, ja mulla myös erikseen kotivaatteet. Lapset käy suihkussa/kylvyssä joka toinen päivä, ja vaatteet vaihdetaan joka päivä. Mies käy kerran päivässä.

Yleensä käyn, tosin talvella ihoni menee niin huonoon kuntoon, että saatan käydä suihkussa vaan joka toinenkin päivä.
Peseydyn sitten pienimuotoisemmin niinä välipäivinä.
Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin, rintsikoita välttämättä en.
Paidan vaihdan aika usein päivittäin, sillä yleensä joko minä tai lapset ovat sen sotkeneet. Useimmiten minä :ashamed:
Housuja likaisuusasteen ja mitkä housut tänään-fiiliksen mukaan =)

näin mä sen teen
suihkussa käyn joka ilta, pesen hiuksetki päivittäin koska muuten päänahka p.askasena kutisee ja tukka rasvasena pitkin päätä... alusvaatteet ja sukat vaihdan joka päivä, paidanki jos on hionnu, housut menee useemman päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miks näin moni käy suihkus päivittäin? pesettekö itsenne ihan saippualla joka kerta ja hiukset kans? ihmetteln vaan, tarviiko niin usein oikeesti ( jos nyt ei ole hikoillut kuin pieni possu tmv ) :|
Hiukset pesen joka päivä, vartalon pesuun käytän saippuan sijaan pesunestettä, ja sitäkin n. joka toinen päivä, riippuu hikoilutilanteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
On monia jotka eivät voi käydä suihkussa joka päivä, kun iho ei yksinkertaisesti kestä.

Itse käyn melkein joka päivä suihkussa. Joskus saattaa olla niin, että jokatoinen päivä. Alusvaatteet ja sukat vaihdan kuitenkin joka päivä.

vieras
En käy joka päivä. Olen atoopikko, ja vaikka nykyään suositellaan joka päivä pikaista pesua (pestään vanhat rasvat pois ennen uusia), niin oma ihoni voi paremmin ilman liikaa lutraamista. Ei tarvitse rasvata niin usein. Ja saippuaa en käytä vartalolle muuten kuin kainaloihin herkän ihon pesunestettä kun ajelen karvat. Joka ilta kyllä pesen kainalot, jalat ja alapään.

Alusvaatteet vaihdan tietysti päivittäin, muut likaantumisasteen mukaan. On turhaa pestä housuja päivittäin elleivät ole likaiset. Toisaalta vaihdan kotihousut jalkaan ulkoilun ja kauppareissujen jälkeen (olen kotiäiti), joten samoja en edes käytä koko päivää.

mä olen varmaan ihan tyhmä, mutta mulle tulee vaan mieleen tästä ketjusta, että miten älyttömän paljon menee hyvää vettä tuhlaukseen, kun puhtaita kroppia pestään ennenku ne ees oikeastaan likaantuu :ashamed:
ja jos on oikeen rasvottuva tukka, niiku joku täällä kertoi, niin se päivittäinen pesuhan vaan saattaa lisätä sitä rasvoittumista. eihän ihmisen ihokaan kestä jokapäiväistä saippuapesua.

Yhteistyössä