Käyttääkö teistä kukaan Young Living öljyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:))

Vieras
Mulla nyt hankittuna Pepparmint, Laventeli, Lemon ja Mandariini -öljyt. Ollut aikamoinen hyöty jo nyt noista öljyistä ja uskomaton millaisia kokemuksia niistä on saanut kuulla. Esim paha astma kadonnyt öljyjen myötä, korvatulehduksia parannettu, selkävaivoja, nivelvaivoja... :)

Olen käyttänyt reilu puoli vuotta ja todellakin saanut koko perheelle uskomattomia hyötyjä ja apuja! Hoidettu korvatulehduksista mahavaivoihin jne. Kymmeniä apuja saanut vaivoihin. Enää en luovu näistä puhtaista eteerisistä öljyistä.

Googlaa Gary Young, paljon löytyy tietoa monista eri lähteistä. Young Livingin öljyt ovat ihan laadukkaita, mutta ihan suhteettoman kalliita. Vastaavaa tavaraa saa edullisemminkin. Tai oikeastaan parempaa, koska Young Living ei paljasta tutkimustuloksiaan ollenkaan julkisuuteen (ja on itseasiassa jäänyt kiinni epäpuhtaista öljyistä ja muutenkin valehtelusta),kun taas moni muu valmistaja teettää tutkimuksensa kolmansilla osapuolilla, jakaa avoimesti tiedot tuotteistaan asiakkailleen ja on myös hankkinut tuotteelleen luomusertifikaatin (young livingin seed to seal ei vastaa samaa. Sitä ei valvo kuin yritys yksin ja antaa vain "lupauksensa" ilman todisteita).

En oo kyllä ikkään käyttäny ja hengissä siitä huolimatta edelleen olen. Suosittelen kaikille muillekin välttämään otsikon nimeämien myrkkyjen käyttöä

ei voi kun nauraa näille jutuille

Kokeilkaa jestas itse tuotteita,niin tiedätte mistä puhutte!
Koko ystäväni piiriini käyttää näitä,osa tekee työkseen
ja saa vielä rahallista runsauttakin kyseisen yrityksen kautta!
Jos yritys on huijausta ovat ystäväni hyvin huijattuja ja huijattu rahallisestikin onnelliseksi Ja parasta,he ovat olleet yli viisi vuotta mukana tässä!
Nim.merk. Erittäin laadukkaiden tuotteiden käyttäjä

ei voi kun nauraa näille jutuille

Kokeilkaa jestas itse tuotteita,niin tiedätte mistä puhutte!
Koko ystäväni piiriini käyttää näitä,osa tekee työkseen
ja saa vielä rahallista runsauttakin kyseisen yrityksen kautta!
Jos yritys on huijausta ovat ystäväni hyvin huijattuja ja huijattu rahallisestikin onnelliseksi Ja parasta,he ovat olleet yli viisi vuotta mukana tässä!
Nim.merk. Erittäin laadukkaiden tuotteiden käyttäjä
Ja haisevat ihan karseelle. Meilläki käy yhen perheen lapsi välillä yökylässä ni haisee koko kämppä ihan hirveelle öljylle... Vaimon siskon lapsi saa astmakohtauksia ku menevät öljyihmisille kylään...

Uusimmat

Yhteistyössä