Käytettyjä pikkareita, voi elämä...

• Viestiketjun aloittaja Reps!
  • Ensimmäinen viesti
Reps!
Tällanen sivu löyty tänään, sattumalta vaan... ;) http://alushousuja.tripod.com/
Siis en oo revenny pitkään aikaan niin makeesti mitä tänä päivänä... Aaarrgh! Varsinkin osasto nimeltä "Erikoisia" :D En tiiä mitä ne ihmiset ajattelee, jotka ostaa likaista vessapaperia 3e/pala.

Muuten mut tuo meni yliKÖ? :-)
Tykkäätkö pissasta tai kakasta? Minulta saat kuvia ja videoita, joissa esim. pissaan päälleni, kakin housuuni jne. Myös pissaista tai kakkaista vessapaperia, pikkareita, pikkarinsuojia on saatavana. Lisäksi muutama pieruvideo ostettavissa.

Haluaisitko naisen menkkaveren kostuttamat pikkarit tai siteen? Kaikkea menkkoihin liittyvää saatavilla, mutta muista tehdä tilaus pian, menkat ovat vain kerran kuussa.

Lisäksi voit ostaa minulta hiuksiani tai pillunkarvojani, minigrip-pussiin pakattuina.

Sama
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Joo, mä kanssa repesin tolle pissakakkajutulle xD Minigrip pusseihin.. Tuo hinnastosivu on kanssa aika hulppea ja sitten paskaa kutsutaan nimellä kaviaari :D
Onkohan sillä niitä pillunkarvoja säästössä jossakin, kun jos kovin kova menekki, niin meneehän niillä aikaa kasvaakin :D

reps
Alkuperäinen kirjoittaja a:
mun tuttu harrastaa tota.. ihan sairasta... ja saa kuulemma menkkasiteistä hyvin rahaa.. hyi :O
Haha, kerran kuukaudessa taitaa olla semmonen rikastumisviikko :LOL: Ja hyvähän se on kierrättää kaikki tuollanen, ettei mee roskiin.

Siis miks mä aukasin ton.
Kaviaarikuva.Eli joku paskantaa pyttyyn ja sitä kuvataan.. :LOL:
Ei tauti.Kai nyt jotkut poliisit tulee kolkuttaan ovelle kun tommottia kattelen.Ei hei oikeesti haloo.Aika hyvin kyllä tosta näköjään rahaa saa nyhdettyä. :xmas:

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ja mitä tekemistä tällä onkaan meidän palstan oman tripodin kanssa? Voisko olla?
En mä ainakaan oo ton sivun ylläpitäjä, ja Tripod on kotisivupalvelu.

Mutta jos paskapaperia/kaviaaria haluat ostaa, se on sitten 10e/pala tai 100e/kilo :LOL:

Yhteistyössä