Toi römpsä on sanana hauska.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Pillu tai römpsä.
Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisiAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny
Tiäts kyllä vaan, täällä varsinkin etupyllyn oikeuksia viedään hanakasti läpi. Ma ei ymmarra.Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisiAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny
pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyäAlkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisiAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyäAlkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisiAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny
Ja sun oli sitte pakko muistuttaa etupyllystä...Mä olin jo kerenny unohtaa moisen nimityksen. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisiAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny