Käytättekö Reimatecin päällä kuriksia?

Miten on, puetteko rapakelillä Reimatecin välikausihaalarin päälle vielä kurahousut? Haalarihan sinänsä pitäisi vettä lähes satavarmasti, mutta epäilyttää se kuran putsaus puvusta ulkoilun jälkeen... Joutuuko puvun aina suihkuttamaan tai pyyhkimään, vai riittääkö kuivatus ja karistus-menetelmä?

Arvelluttaa, että kallis puku menee pian tahraiseksi ja kuluneen näköiseksi, jos en käytä kurahousuja. Kokemuksia? Toisaalta laiskottais niin vietävästi pukea kuravaatteita...

Pyrystiina harmaana
En pue kurahousuja. Usein lika lähtee ihan karistamalla. Toisinaan pyyhkäsen tai huuhtasen nopeasti. Harvoin joutuu koko pukua pesemään. Meillä ei edes ole kurahousuja olemassa.

Juuri sen takia ostan tytölleni reimatecin ja rasavilin pukuja ettei tarvitsisi niitä ahdistavia kurahousuja! virutan suihkun alla jos on haalarit kovin kuraiset. Hyvin on pitäneet hieman kuluneenakin. Ainoa ongelma on että jos istuu lätäkössä niin punteista pääse vettä sisään. Tosin kuriksissa ihan sama juttu.

Hei oikeesti, mitä väliä sillä on jos lasten PIHA puku menee kuluneen näköiseksi tai siihen tulee tahroja? Eikös se olekin leikkimiseen tarkoitettu?

Juu ei todellakaan ole tullut mieleenkään pukea noille lapsille reatecien päälle kuriksia ja en todellakaan viitsi edes joka kura pihaleikkien jälkeen viruttaa pukuja. ehkä vähän ravistan kuivumisen jälkeen. En muuta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 18:18 aata kirjoitti:
Mä olen käyttänyt... :ashamed: Ja meidän päiväkodissa ne jopa vaatii ne kurahousut.
Päiväkodit on asia erikseen, mutta miksi sinä ostit kalliin puvun ja silti puet itsekin kurikset niiden päälle? tätä en tajuu....

Meillä ei reimateciä,mutta vastaava, ja en laita päälle kurahousuja, sillä en näe mitään järkeä laittaa hengittämätöntä vaatetta hengittävän päälle, lapsihan alkaa kastua silloin sisäpuolelta pidempään temmeltäessään.

Meillä on Reimatec ja se hylkii täydellisesti vettä ja kuraa. Siis vaikka poju istunut kuraisella hiukalla, ryvenny lammikoissa ni se pinta hylkii niin hyvin ettei tarvi edes hiekkaa siitä pinnalta jälkeepäin putsailla! Oli kallis puku mutta hintansa väärti!

Oonko mä käsittäny ihan väärin, ku mulla on käsitys ettei reiman päälle pitäs ees pukee kuriksia ku menee piloille?
Ja miks päiväkoti vaatii kurikset jos on vedenpitävä haalari??
Meillä pph oli vaan onnellinen ku ei yhelle tarvinnu pukee kuriksia ku oli vedenpitävä puku(ei reima kylläkään)

Yhteistyössä