Käytättekö lisäravinteita?

• Viestiketjun aloittaja hormonisti
  • Ensimmäinen viesti
hormonisti
Hei vaihdevuosi-ikäiset kanssasiskot. Käytän hormonikorvaushoitoa johon olen tyytyväinen. Ennen nappailin erilaisia luontaistuotteita monesta purkista päivittäin. Nyt en mitään. Miten muut?

olen samassa liemessä
Heipä hei! Minun pitäisi aloitta Femoston kuuri, mutta en ole usakaltanut. Käytin menolisticaa, mutta ei auta yhtään. Terolut keltarauhashormoonia olen käyttänyt jo vuoden, se on auttanut jonkin verran. Muuten urheilen niin paljon, että joudun käyttämään ravintolisää, omegaa, c-vitamiinia, glutamiinia ja palautumisjuomia (sis.proteiinia ja hiilihydraattia). Nukkumiseen on auttanut vivibrain valmiste, ravintolisä stressaantuneille, itse olen nukkunut paremmin sen jälkeen, pitää yöskin pirteempänä päivällä. (otetaan 2 aamuisin). Vaihdevuosiin taitaa auttaa eniten ravinto,liikunta, ja hormoonivalmisteet. Hyvää syksyä vaan

tyytyväinen49v
Käytän hormonikorvaushoitoa, jonka ansiosta saan yöni nukutuksi heräilemättä ja hikoilematta. (Aah, sitä onnea) Liikun paljon ja syön monipuolisesti. Rakkauselämäni on onnellinen. Siinäpä ne hyvän elämän rakennusaineet. Ei siihen tarvita lisäpurkkeja!

Yhteistyössä