Käytättekö autossa wunderbaumia tai hajusteita?

  • Viestiketjun aloittaja "car"
  • Ensimmäinen viesti
"car"
Pidättekö autossa wunderbaumia tai käytättekö mitään miellyttävän hajuista sumutetta? Itse en noista wunderbaumeista niin välitä, onko vinkkejä hyvistä spray tuoksusita jota voisi suihkuttaa auton sisäpintoihin?
 
juuen
En todellakaan käytä! Muistan joskus nuorena tyttönä jos jollekkin olin kuskina niin ensimmäisenä lensi autosta wunderbaumit roskiin, jos niitä ei saanut laittaa pois niin lähti kuski :)
 
"viva"
Ei käytetä, ei tarvi. Tosin tänään mietin, että olisi pitänyt saada panta päähän ja siitä nenän eteen wunderbaum roikkumaan, sen verran tehokkaasti nenän hajureseptoreihin kiinnittyi taaperon ripulin aromit. Että ilmeisesti meidänkin huushollissa tarvittaisiin wunderbaumeja vaikkeikaan autossa.
 
"niksi"
Wunderbaumit on kyllä hirveitä. Jos autossa on paha haju, laita grillihiiliä avonaisessa astiassa vaikka pelkääjän penkin alle, niin lemu katoaa muutamassa päivässä.
 
[QUOTE="car";29484190]No kaikki naiset käyttää hajuvesiä tai deodorantteja.[/QUOTE]

Jaa no. Hajuvettä käytän aika harvoin kun lapset pieniä ja lähinnä olen kotona. Deodoranttia laitan jos tiedän hikoilevani. Kotona normaalisti en hikoile, niin että alkaisin haista. Kaikki eivät hikoile koskaan, enkä todellakaan käytä sitä deodoranttia tuoksun takia. Ei ne miltään kovin hyvältä edes tuoksu. Niillä kuuluu vaan estää hikoilu. Hajuvedet on mukavia, mutta lapsille mukavempi, ettei äiti lemua. Miehet hikoilee paljon herkemmin.

Miksi tuollainen oletus?

Ja en todellakaan laittaisi mitään wunderbaumeja autooni.
 
Viimeksi muokattu:
"car"
Jaa no. Hajuvettä käytän aika harvoin kun lapset pieniä ja lähinnä olen kotona. Deodoranttia laitan jos tiedän hikoilevani. Kotona normaalisti en hikoile, niin että alkaisin haista. Kaikki eivät hikoile koskaan, enkä todellakaan käytä sitä deodoranttia tuoksun takia. Ei ne miltään kovin hyvältä edes tuoksu. Niillä kuuluu vaan estää hikoilu. Hajuvedet on mukavia, mutta lapsille mukavempi, ettei äiti lemua. Miehet hikoilee paljon herkemmin.

Miksi tuollainen oletus?

Ja en todellakaan laittaisi mitään wunderbaumeja autooni.
Kannattaa käyttää hajutonta antiperspirantia. Oletan kun naiset lemuaa hajuvesille melkein joka paikassa missä vastaan tulevat.
 
[QUOTE="niksi";29484240]Wunderbaumit on kyllä hirveitä. Jos autossa on paha haju, laita grillihiiliä avonaisessa astiassa vaikka pelkääjän penkin alle, niin lemu katoaa muutamassa päivässä.[/QUOTE]

tai paketti kahvia levitettynä lattialle, kannattaa kyllä laittaa muovipusseja alle. toimivuus on varma.
 
honda tuoksuu
Pidättekö autossa wunderbaumia tai käytättekö mitään miellyttävän hajuista sumutetta? Itse en noista wunderbaumeista niin välitä, onko vinkkejä hyvistä spray tuoksusita jota voisi suihkuttaa auton sisäpintoihin?
minä rakastan wundereita, omassa autossani on bubble gum, mansikkaa ja kirsikkaa ja new caaria ja black iceä ja vaniliaa ja ruutulippua ja ties mitä abaut 70 wunderin pinkka takapenkin kauhukahvassa ;) Niin ja tilasin juuri ebaystä hieman jasminin tuoksua kun tuota ei suomesta saa, ps. Cherry on ihana haju kannattaa tilata ebaystä ;)!!
 
vierailija
Vaan juntit käyttää noita. Hyi helveti, en tiedä mitään hirveämpää kuin wunderbaumin haju. Maailmassa on aika paljon meitä tuoksuallergisia, joille kaikki hajusteet tekee pahaa. ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ HAJUSTEITA. Deodoranttia yms. saa tuoksuttominakin.
 

Yhteistyössä