Käytätkö poikalapsella legginsejä?

• Viestiketjun aloittaja "suri"
  • Ensimmäinen viesti
"suri"
Selailen tässä hennesin ja parin muunkin nettilastenvaatekaupan sivuja ja huomasin, että aka monessa myydään legginsejä poikienkin puolella. Jotenkin olem mieltänyt ne tyttöjen vaatteiksi, enkä kyllä muista nähneeni ainuttakaan poikaa legginseissä. Mites te, käytättekö pojalla legginsejä?

"vieras"
[QUOTE="...";25413168]Kylllä mä käytän, ja etenkin tyttöjen puolelta ostan pojalle paljon :)[/QUOTE]

peesi. Käytän pojalla housuina lähes pelkästään leggingsejä. Mukavat päällä ja istuu hyvin. Pojillekin on ihan omia leggingsejä monilla merkeillä, Mini rodini esimerkiksi on mun lempimerkki! Katvigilla on kivoja myös, ja ej sikke lejllä. Yksinväriset ostan ihan hm:stä tai lindexistä.

"plop"
Miten leggarit ja pitkikset eroaa toisistaan?
Puuvillaisia pitkiksiä olen pitänyt pojalla vauvasta asti. Sukkahousuja kun ei iho kestä. Kalsareitakin löytyy pitkälahkeisina. Mutta jotenkin hassua, että lapsella jolla on vaippa ei voisi pitää muita kuin sellaisia pitkiksi joissa on sepalus... Joetn ilmeisesti meidän poika on pitänyt myös leggareita talviaikaan housujen alla.

Yhteistyössä