Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Useampi löytyy, en osta vaan teen itse. Neulottuja ovat pääasiassa.
OHJETTA! |OAlkuperäinen kirjoittaja mie:On muutamia pipoja mut mun lemppari on ruskee ite neulottu mis on hello kittyn pää
on mulla pipo, mutta haluisin uuden.Alkuperäinen kirjoittaja joo:järjettömän näköstä jos tämmösillä pakkasilla ollaan ilman pipoa.
ja kyllä käytän,tietenkin.ihan tavallista pipoa.kaupasta ostan.
tuo kuulostaa ihanalta, mu lempivärit vielä siinä :heart: mies sais varmaan "sydärin" jos jo piponikin ois tuota värimaailmaa ( näkisittepä meidän kodin meinaan )Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mulla on mustana yksi resorineuleinen ja yksi helmineulottu pipo. Harmaa palmikkoneulepipo.
Turkoosiruskea-raidallinen pipo suoraa neuletta, koristeltu applikoidulla kukkasella.
Beige tupsupipo.
Ja just nytkin mulla on päässä naapurin likalta lainattu pinkki pipo, jossa on liloja ja valkoisia raitoja ja koira-applikaatio.
Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua :xmas:
Maalis-huhtikuussa siirryn lippiksiin =)
Muoks. ja kymppi on sellainen sopiva keksihinta, ihan hirveesti en suostu maksamaan.
sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipoAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
Mä löysin sen kirpparilta joskus vuonna kuokka ja kirves.Alkuperäinen kirjoittaja endie:tuo kuulostaa ihanalta, mu lempivärit vielä siinä :heart: mies sais varmaan "sydärin" jos jo piponikin ois tuota värimaailmaa ( näkisittepä meidän kodin meinaan )Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mulla on mustana yksi resorineuleinen ja yksi helmineulottu pipo. Harmaa palmikkoneulepipo.
Turkoosiruskea-raidallinen pipo suoraa neuletta, koristeltu applikoidulla kukkasella.
Beige tupsupipo.
Ja just nytkin mulla on päässä naapurin likalta lainattu pinkki pipo, jossa on liloja ja valkoisia raitoja ja koira-applikaatio.
Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua :xmas:
Maalis-huhtikuussa siirryn lippiksiin =)
Muoks. ja kymppi on sellainen sopiva keksihinta, ihan hirveesti en suostu maksamaan.
Ai, mä en heti honannu, kun siinä neuleohjeessa ei ollu mukana käyttöohjetta.Alkuperäinen kirjoittaja endie:sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipoAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
http://www.kaspaikka.fi/neulonta/asusteita_vaatteita/index.htmlAlkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ite en osaa tehdä mitään - siis kutoa tms. :/
tuolla www.kaspaikka.fi on myös vuorituksen ohjeAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ai, mä en heti honannu, kun siinä neuleohjeessa ei ollu mukana käyttöohjetta.Alkuperäinen kirjoittaja endie:sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipoAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
Mut oikeesti se on ihan sikapaksua lankaa ja silti se pipo ei oo lämmin. Mua vähän harmitti.
kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:http://www.kaspaikka.fi/neulonta/asusteita_vaatteita/index.htmlAlkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ite en osaa tehdä mitään - siis kutoa tms. :/
paljon helppoja perusohjeita