käytätkö pipoa itse ja jos niin millaista ?

vieras
1 mainoslahjapipo jota voi pitää kun haetaan polttopuita tms
1 lenkkipipo fllecevuorinen, neuletta ulkopuolella (mies ei tykkää yhtään tästä :D )
1 perusvalkoinen neulepipo

Tarkoitus on neuloa itselle joku kiva pipo kunhan saan joululahjat ensin tehtyä :whistle:

Mulla on mustana yksi resorineuleinen ja yksi helmineulottu pipo. Harmaa palmikkoneulepipo.
Turkoosiruskea-raidallinen pipo suoraa neuletta, koristeltu applikoidulla kukkasella.
Beige tupsupipo.

Ja just nytkin mulla on päässä naapurin likalta lainattu pinkki pipo, jossa on liloja ja valkoisia raitoja ja koira-applikaatio.

Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua :xmas:

Maalis-huhtikuussa siirryn lippiksiin =)

Muoks. ja kymppi on sellainen sopiva keksihinta, ihan hirveesti en suostu maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
järjettömän näköstä jos tämmösillä pakkasilla ollaan ilman pipoa.

ja kyllä käytän,tietenkin.ihan tavallista pipoa.kaupasta ostan.
on mulla pipo, mutta haluisin uuden.
just jonkun värikkään kun on yleensä tummia takkeja. miettinyt sellasta yhtä valkosta salomonin pipoo, mut miten must tuntuu kaks kymppii hirveen isolta rahalta yhteen pipoon.
ite en osaa tehdä mitään - siis kutoa tms. :/

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulla on mustana yksi resorineuleinen ja yksi helmineulottu pipo. Harmaa palmikkoneulepipo.
Turkoosiruskea-raidallinen pipo suoraa neuletta, koristeltu applikoidulla kukkasella.
Beige tupsupipo.

Ja just nytkin mulla on päässä naapurin likalta lainattu pinkki pipo, jossa on liloja ja valkoisia raitoja ja koira-applikaatio.

Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua :xmas:

Muoks. ja kymppi on sellainen sopiva keksihinta, ihan hirveesti en suostu maksamaan.
tuo kuulostaa ihanalta, mu lempivärit vielä siinä :heart: mies sais varmaan "sydärin" jos jo piponikin ois tuota värimaailmaa ( näkisittepä meidän kodin meinaan :whistle: )

Tottahan toki minä pipoa käytän. Nollakeleillä mulla on sellainen ohuempi, musta Guessin pipo ja kylmemmällä paksumpi musta pipo, jossa on ne sellaiset korville tulevat "ulokkeet" ja nauhat jotka voi solmia leuan alle. Pitää hyvin tuulta, vaikka näyttääkin huvittavalta.

En omista pipoa ja muistaakseni 11 vuotiaana lopetin pipon käytön.pitkät hiukset suojaa onneksi vähäsen,mutta myönnetään että tänäänkin aamulla jääty korvat ja pää + tietysti jalat kun en pitkiksiäkään taida omistaa.Mies kyllä tänää sano että nyt mennää ostaa kyllä sulle pipo,mut tyhmäst pääst kärsii koko ruumis.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Beige tupsupipo.

tuo kuulostaa ihanalta, mu lempivärit vielä siinä :heart: mies sais varmaan "sydärin" jos jo piponikin ois tuota värimaailmaa ( näkisittepä meidän kodin meinaan :whistle: )
Mä löysin sen kirpparilta joskus vuonna kuokka ja kirves.
Jotain merkkikamaa oikein, en vaan muista merkkiä. Saman sarjan kaulaliinan kanssa ja hintalaputkin vielä kiinni, taisin maksaa koko setistä 8? =)

Parhaina päivinä me tapellaan siitä piposta esikoisen kanssa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipo :D
Ai, mä en heti honannu, kun siinä neuleohjeessa ei ollu mukana käyttöohjetta. :D
Mut oikeesti se on ihan sikapaksua lankaa ja silti se pipo ei oo lämmin. Mua vähän harmitti.

vieras
Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipo :D
Ai, mä en heti honannu, kun siinä neuleohjeessa ei ollu mukana käyttöohjetta. :D
Mut oikeesti se on ihan sikapaksua lankaa ja silti se pipo ei oo lämmin. Mua vähän harmitti.
tuolla www.kaspaikka.fi on myös vuorituksen ohje ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

ite en osaa tehdä mitään - siis kutoa tms. :/
http://www.kaspaikka.fi/neulonta/asusteita_vaatteita/index.html
paljon helppoja perusohjeita :)
kiitos.
pitäsköhän oikeesti alkaa koittaa opettelemaan ? oppiskohan sitä.. mulla on aina ollut käsityöt koulussa seiskaa ja villasukkapariakaan en saanu tehtyä ajoissa niin tein vaan keppihevosen aikanaan :ashamed:
oishan se kyllä ihanaa alkaa koittamaan.. lankoja kun on vaikka millasii ihanuuksia..ja tulis ainakin uniikki :)

Tietty käytän pipoa :eek: Ja voisin tähän lainata näitä meah:in sanoja "Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua" Tosin minul se menee ainakii huhtikuun puoleen väliin :attn:

Vanhaha tuo miu pipo on mut vaan niin paras!! Merkkiä en tiijä, musta ja Paksu! Neulosta ulkopuoli ja sisällä fleece-vuori, välissäkin taitaa jotain olla kun on niin paksu ja lämmin! Aivan ihana! En oo viälkää löytäny toista yhtä ihanaa!
No on toinekii pipo, ohut, sitä käytän kun mittari nollan kieppeillä!

Yhteistyössä