Käytätkö liivatejauhetta vai liivatelehtiä?

• Viestiketjun aloittaja aloitteleva leipuri
  • Ensimmäinen viesti
Minä käytän lehtiä, ohjeissa on aina liivatelehtien määrä ja olen niin laiska etten jaksa siitä jauheesta laskea.

Mulla on muutenkin hankalaa, ei ruuan teko vaan se muistaminen, en osaa tehdä (edes) pannukakkua ilman ohjetta (kuinka paljon maitoa jne)..
Peruskotiruoka onnistuu (yleensä ) mutta kaikkeen muuhun tarvitsen ohjeen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Mulla on muutenkin hankalaa, ei ruuan teko vaan se muistaminen, en osaa tehdä (edes) pannukakkua ilman ohjetta (kuinka paljon maitoa jne)..
Peruskotiruoka onnistuu (yleensä ) mutta kaikkeen muuhun tarvitsen ohjeen :ashamed:

sama juttu, tartten melkeen kaikkeen aina ohjeen - jopa siihen pannukakkuun :ashamed:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:

sama juttu, tartten melkeen kaikkeen aina ohjeen - jopa siihen pannukakkuun :ashamed:
No, siksihän ne ohjeet just on. Sitäpaitsi usein ne, jotka tekee ilman ohjetta, tekee aina esim. ihan kovia pullia, mauttomia kastikkeita ja mitä vielä. hyvä että on ohjeita, viksu käyttää niitä.

Lehtiä käytän.

Mun piti syksyn ruokamessuja varten testata mahdollista kahvilan myyntituotetta, se oli tiramisun tyyppinen mutta sitruunanmakuinen (ei maistu paljon ) Oli tosi hyvää! :p Ja siinä siis piti käyttää liivatelehtiä

Yhteistyössä