Käykö nuoret miehet oikeasti kuumana vanhempiin naisiin?

• Viestiketjun aloittaja ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelevä
Ovatko nuoret miehet oikeasti kiinnostuneita kypsemmistä naisista vai onko kyse vain kaverien keskinäisestä kisailuista? Retostellaanko seksisuhteista vanhemman naisen kanssa kavereille vai onko se jotenkin noloa ja pidetään visusti salassa? Nauretaanko jälkeenpäin? Mikä on totuus?

aloittaja
Selvästikään nuoret miehet eivät halua sahata omaa oksaansa, kun ovat jättäneet diplomaattisesti vastaamatta tähän. Kiitos tiedosta, tämä oli hyvin selventävää.

Kyllä kiinnostaa...
Selvästikään nuoret miehet eivät halua sahata omaa oksaansa, kun ovat jättäneet diplomaattisesti vastaamatta tähän. Kiitos tiedosta, tämä oli hyvin selventävää.
Tämä kyseinen foorumi ei valitettavasti ole niitä kaikkein parhaimpia/vilkkaimpia/aktiivisempia foorumeita seksin saralta kirjoittelussa, joten ehkäpä siksi et ole saanut vastauksia kysymykseesi...

Käy tsekkaamassa esim.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3997078/ketju/vanhemmat_naiset_kiinnostaa

Ko. foorumilla on muitakin vastaavia ketjuja... Myös Suomi24:n seksikeskusteluissa on ko. aihetta käsitellään...

Joka tapauksessa, kyllä meitä nuorempia miehiä löytyy, joita itseään vanhemmat Naiset kiinnostavat :) Teissä on vain sitä jotain mikä on nii-in seksikästä... esim. se, että tiedätte mitä seksissä/seksiltä haluatte ja myös otatte sen ;) Olette sinut itsenne ja kehonne kanssa, vaikka olisikin silleen sopivasti pyöreyttä, rintaa, peppua ja reittä... ehkäpä juuri se itsevarmuutenne on seksikkäintä...

Viimeksi muokattu:
jalkafani74
Ovatko nuoret miehet oikeasti kiinnostuneita kypsemmistä naisista vai onko kyse vain kaverien keskinäisestä kisailuista? Retostellaanko seksisuhteista vanhemman naisen kanssa kavereille vai onko se jotenkin noloa ja pidetään visusti salassa? Nauretaanko jälkeenpäin? Mikä on totuus?

Moi. Omalta kohdaltani pidän vanhemmista naisista siksi koska olen jalkafetisti ja todella monasti juuri itseäni vanhempi nainen pitää jalkojensa hyvänäpitämisestä enemmän kuin mitä itseni ikäiset/nuoremmat.

Viimeksi muokattu:
Mies 40
No joskus nuorena nyt kiinnosti kaikki kahdella jalalla jolta olisi saanut.

Eli se siitää naisten olen vielä niin seksikäs haaveista.

Pillun perässä se mies on pist.

Harri Suominen
Harri 57v Raisiosta olen itsekkin vanhempi,mutta täytyy sanoa että vanhat naiset ovat mutkattomia ja tykkäävät kun pidetään hyvänä eivätkä pihtaile on kokemusta useampikin 65-80v naisista

winwin
No joskus nuorena nyt kiinnosti kaikki kahdella jalalla jolta olisi saanut.

Eli se siitää naisten olen vielä niin seksikäs haaveista.

Pillun perässä se mies on pist.
Miksi noin hapan kommentti? Silloinhan molemmat saavat mitä haluavat, kun mies kerran on pillun perässä ja nainen munan perässä. Iällä ei siis ole merkitystä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä