Käykö kellään siivooja

Meillä käy. Kaksi kertaa kuukaudessa, kolme tuntia kerralla, kk-lasku 120 euroa + alv = noin 150 euroa. Nyt aion kuitenkin muuttaa siivoukset viikottaisiksi, kaksi tuntia kerralla, jos siivooja vain suostuu. Sitten se on 160 euroa + alv.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 14:56 Manna kirjoitti:
Meillä käy. Kaksi kertaa kuukaudessa, kolme tuntia kerralla, kk-lasku 120 euroa + alv = noin 150 euroa. Nyt aion kuitenkin muuttaa siivoukset viikottaisiksi, kaksi tuntia kerralla, jos siivooja vain suostuu. Sitten se on 160 euroa + alv.
oon kade :ashamed: meilläkin kävis jos olis varaa

Meillä käy kerran kuukaudessa, tekee kaksi tuntia ja hinta muistaakseni 52 euroa. Olen kotiäiti toistaiseksi, kun palaan töihin täytynee lisätä käyntimääriä.
Tuolla käynnillä ei ole oikeastaan muuta merkitystä, kuin ettei minun periaatteessa tarvitse ikinä pestä lattioita, sillä kerta kuussa riittää.

Mun mielestäni jos siivousfirma käy kotonasi saat vähentää osan kuluista verotuksessa. Oonkohan oikeassa, eli hinta ei vähennyksen jälkeen ole niin hirveä kuin miltä ensin näyttää. Kuka tietää paremmin voisi laittaa tänne niitä summia.
Jotkut perheet ovat perustaneet siivousringin ja sillätavoin työllistäneet yhdessä työttömän ihmisen, siihen saa sitten jotain tukea myös..eipä tästä taida olla paljoa apua kun ei ole tarkempaa tietoa minulla asiasta.

auttaa kyllä
Meillä käy kerran viikossa, mutta tietenkin joudun pienten lasten äitinä imuroimaan ja pesemään kylppärit vielä pari kertaa viikossa.
En raaski maksaa useammasta kerrasta. Siivoaa n. 1.5 t kerrallaan ja maksaa 25/krt. Silitytän myös puhtaan pyykkini ulkopuolisella koska minulla ei yksinkertaisesti liikene aikaa silitykseen, maksaa 20 euroa.

Meillä käy 1-2 kertaa kuukaudessa. Tunti veloitus 23 euroa. Meillä tekevät suursiivouksen 2,5 tunnissa ja hinnaksi tulee siis 57,50 euroa. Voimme hyödyntää valtion kotitalousvähennyksen ja sehän on 60% laskusta. Vähennys haetaan jälkikäteen seuraavaan verotukseen ja asiat hoituvat verovirastossa.

Yhteistyössä