Kävipä sääli pientä koiraa tänään :(

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Tuli autolla kaupasta ja edessäpäin jalkakäytävällä näkyi mies joka talutti pientä koiraa. En tiä oliko mäyräkoira vai joku pentu, mut tosi pikkunen. No, yht'äkkiä näin kun tämä p..pää-äijä POTKASI koiran lumivallin yli ojaan. Ja antoi reppanan ite rämpiä ylös. Ei varmaan huomannu että mä olin autolla siinä tulossa. Mulkasi tosi kiukkusesti kun ajoin ohi ja pudisti päätään. Älkää ehdottako et olis pitäny pysähtyä...oli 2 pikkulasta mukana ja heppu oli sen näkönen et jos olisin ruvennu avautumaan, olisin ite saanu monoa ja turpaani :(

Mä olisin antanut kuulua..Oon aika kuuluisa omissa piireissäni mitä eläimiin tulee..Onpa sitä raahattu kotiin ties mitä turrea ja käyty kapakassa rähisemässä, kun koira ollut ovella kiinni pakkasilla.

ap
Oliskohan paikallista poliisia paljon kiinnostanu... Ilmotin heille kerran teinipoikakaahareista, rekkarinumeron kera. Tunnin päästä samat kollit ajoi samalla tiellä uudestaan ojaan:(

No
Hyvä asenne sulla!! Hei haloo, kannattaisi nyt edes yrittää. Ja eläinsuojeluvalvojaa on PAKKO kiinnostaa!! Tosi vastuutonta vaan katsoa ja kauhistella täällä. Ei tarvitse uskaltaa mennä lasten kanssa juttusille, mutta ole hyvä ja soita eläinsuojeluvalvojalle.

ap
Pyydän nyt anteeksi asennettani kaikilta... Toivon todella että joku naapuri tms huomaa jotain ja ilmottaa. Ite en ole miestä koskaan ennen nähny, enkä edes tiedä asuuko täälläpäin vai missä.Tuntomerkkejä en enää muista, joten enää ei kai kannata soittaa?

Yhteistyössä