Kävin tänään lääkärissä kohdunlaskeumaepäilyn takia, lääkäri sanoi että kohtu punoittaa

vähän yhdestä kohtaa, mutta laskeumaa ei onneksi ole. Kysyin, että mitä tarkoitat että punoittaa?! Sitten kysyi milloin viimeksi papakoe otettu? Sanoin että ihan nyt syksyllä että oli ihan ykkösluokkaa. Sitten selitti, että joskus saattaa noin punoittaa ja meni vielä tarkistamaan koneelta sen papakokeen tuloksen ja totesi "joo kyllä se on ykkösluokkaa ollut".

Vähän jäi kyllä outo olo sen käynnin jälkeen, että mistähän se punoitus sitten oikein johtuu? :/ Mulla on vuonna 2000 ollut papa luokkaa 3 ja silloin tehtiin loop-hoito. Nyt alkoi tulla mieleen kaikkia kauhukuvia että mulle on kehittymässä jotain solumuutoksia ja papakoetta ei ole otettu oikeasta kohtaa?! Ei kai sitä voi ottaa "väärästä" kohdasta.

Mun ainokainen lapsi täyttää kohta 4v ja haluaisin joskus vielä toisenkin lapsen kunhan ensin miehen löytäisin =)
 
hmmm...
kohdunnapukka punoittaa?
mulla nimittäin oli semmoinen oire, ja papa otettiin (tuloksia hysteerisenä odotellen..)...
mulla yhdyntäkipuja ja vähän hiivamaisia oireita myös, miten sinulla?
voiko hiiva aiheuttaa yhdyntäkipuja? entä kondylooma?
 
Mulla oli myös syksyllä hiiva, mutta ei sen jälkeen ole ollut. Saattoi olla että puhui kohdunkaulasta tai kohdunnapukastakin, menin niin paniikkiin kun alkoi ihmettelemään ja saatoin sekoittaa asiat. Mutta joku siellä punotti :/ Ei kai papakoetta voi ottaa väärästä paikasta... joten kai mä voin hyvillä mielin olla sen suhteen seuraavat pari vuotta? Mulla tosiaan puolet normaalia lyhyempi kohdunkaula josta ilmeisesti johtui että esikoinenkin syntyi kuukauden etuajassa vaikka olin 2kk ollut nostokiellossa ja makoilin niin paljon kuin pystyin niin pelottaa että jos vielä tulis jotain niin et loputkin kohdunkaulasta menis. Sit ei varmaan olis toivoakaan toisesta lapsesta :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm...:
kohdunnapukka punoittaa?
mulla nimittäin oli semmoinen oire, ja papa otettiin (tuloksia hysteerisenä odotellen..)...
mulla yhdyntäkipuja ja vähän hiivamaisia oireita myös, miten sinulla?
voiko hiiva aiheuttaa yhdyntäkipuja? entä kondylooma?
En kyllä usko et hiiva aiheuttais yhdyntäkipuja... Ja kai se hoitaja/lääkäri olis nähnyt silmämääräisesti jos sulla kondylooma ois.
 

Yhteistyössä