Kävin luomen poistossa..tää lekuri kehui että voin itse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lakana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lakana

Jäsen
03.02.2009
403
0
16
raaputtaa noita loppuja luomia irti :o
se otti selästä sellaisen joka oli vaihtanut väriä,ei laittanut mihinkään tutkittavaks sitä sano vaan ettei siinä mitään ole.sitten kysyin et kun mulle tulee näitä koko ajan lisää ja ne vaihtelee väriä et mitä niille tehä,kun osa aukee välillä kun on tollasia koho luomia..sanoi et mä voin ite raapia ne pois :o mä tikinpoistossa kysyä et mitä tää on etten ole koskaan kuullut et luomet kaavitaan ite pois..nääränäppy vai mitä ne on tiedän mutta siis oikein luomet..
onko teillä tietoa asiasta,kellekkään koskaan noin sanottu?

Ei nyt luomista(vaikka mun käsityksen mukaan niitä ei saisi repiä ), mutta tuli heti mieleen se viimeöinen siskonpojan juttu kun lääkäri oli käskenyt kaapia ite hampaasta paikan irti jos särky ei lopu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olikohan ne tällaisia rasvasyyliä...

http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00677&p_haku=diagnoosi
ei ollut noita,vaan ihan luomia luomi siis..
hieman ihmetyttää et miks se noin sano et ruveta ite repiin pois,hyr..

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Ei nyt luomista(vaikka mun käsityksen mukaan niitä ei saisi repiä ), mutta tuli heti mieleen se viimeöinen siskonpojan juttu kun lääkäri oli käskenyt kaapia ite hampaasta paikan irti jos särky ei lopu :headwall:

:o
kai kohta sairaalassa on jaettavana tee-se-itse leikkaus välineistöä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
Ap, onko sinulla nyt tikit selässä? Noihin rasvaluomen poistoihin ei yleensä laiteta tikkejä.

joo on tikit,toisessa on 6 tikkiä ja toisessa on 4.+sit toisessa on 2 tukitikkiä.

Käy seuraavan kerran ihotautien erikoislääkärillä, niin saat asiantuntevaa kommenttia niihin luomiin liittyen.

Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
Ap, onko sinulla nyt tikit selässä? Noihin rasvaluomen poistoihin ei yleensä laiteta tikkejä.

joo on tikit,toisessa on 6 tikkiä ja toisessa on 4.+sit toisessa on 2 tukitikkiä.

Käy seuraavan kerran ihotautien erikoislääkärillä, niin saat asiantuntevaa kommenttia niihin luomiin liittyen.

meinasin nyt käydä selvittään ihojutussa et miks se sano noin ja haluan selvyyden miksi noi luomet tummuu ja muuttuu kummaksi :/

Ja ainahan ne poistetut luomet pitäis tutkia jos on ollut värimuutoksia tms. Miehellä poistettu useampi ja aina on tutkittu. Olitko Lakana terveyskeskuslääkärillä vai yksityisellä?

Yhteistyössä