Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Hyvä juttuMullakin se oli kivuton toimenpide. Sihen tosin vaikuttaa se, onko hammas tulehtunut vai ei. TUlehtuneena se puudutus ei tehoa. Toivottavasti sun juurihoito onnistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Mulla se lääkepaikka rauhoitti hampaan niin hyvin, että itse juurihoito ei kyllä tuntunut missään ku puudutukset laitettiin.
Mulla tuli juurihoito joulukuussa valmiiksi, mutta tässä kevään mittaan se hammas on alkanut aina vaan enemmän ja enemmän vihoittelemaan. Tämän viikon tiistaina pyysin sitten, että ottavat koko hampaan pois. Olen raskaana enkä halua että mulla on suussa tulehdus. Varsinkaan kun mikään tehty hoito/syöty antibiootti ei ole tuonut särkyyn apua.
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:Oonkohan nyt ymmärtänyt väärin? siis kun jotain ronklas suussa ja sano laittavansa siihen nyt paikan viikoksi ja sitten uusi aika ja kunnon paikka laitetaan. Eli tekiköhän siis nyt sen juurihoidon???![]()
Ja mie oon kans raskaana ja toinenkin hammas tarvii juurihoidon :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Mulla se lääkepaikka rauhoitti hampaan niin hyvin, että itse juurihoito ei kyllä tuntunut missään ku puudutukset laitettiin.
Mulla tuli juurihoito joulukuussa valmiiksi, mutta tässä kevään mittaan se hammas on alkanut aina vaan enemmän ja enemmän vihoittelemaan. Tämän viikon tiistaina pyysin sitten, että ottavat koko hampaan pois. Olen raskaana enkä halua että mulla on suussa tulehdus. Varsinkaan kun mikään tehty hoito/syöty antibiootti ei ole tuonut särkyyn apua.
Oonkohan nyt ymmärtänyt väärin? siis kun jotain ronklas suussa ja sano laittavansa siihen nyt paikan viikoksi ja sitten uusi aika ja kunnon paikka laitetaan. Eli tekiköhän siis nyt sen juurihoidon???![]()
Ja mie oon kans raskaana ja toinenkin hammas tarvii juurihoidon :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:No ei ollu mitään kumivekotinta!!Siis HUI, sellaseenko joudun... eipä tainnu viel olla kyse mistään juurihoidosta! Kesti about 30min tänään.
Nyt muuten puudutuksen hävinny kokonaan ja hammasta särkeeeee!!!!!! ja särkee muitakin hampaita :'( Onko ihan normaalia???
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:jos sulle laitettiin lääkepaikka nyt?
mä kävin ainakin kolmeen otteeseen. eka päivystyksessä lääkepaikan saamassa (ja se se muuten sattu kun oli tulehtunut,eikä puudutus tehonnut yhtään)
sitten kun toisen kerran menin oli tulehdus parantunut sen verran ainakin et puutu koko naama ja korva eikä silmäkään menny enää kiinni! eikä sattunut. kolmannella kerralla ei puudutetta enää edes laitettu, en tiedä mitä teki, mut kerran vihlas ja lääkäri totes et ei mennäkään sitten syvemmälle.
ei se kivaa kyllä ollut,niinkun ei hammaslääkärikäynnit koskaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:No ei ollu mitään kumivekotinta!!Siis HUI, sellaseenko joudun... eipä tainnu viel olla kyse mistään juurihoidosta! Kesti about 30min tänään.
Nyt muuten puudutuksen hävinny kokonaan ja hammasta särkeeeee!!!!!! ja särkee muitakin hampaita :'( Onko ihan normaalia???
Se voi olla, että sulla koitetaan jos pelkkä lääkepaikka riittäisi eikä juurihoitoa tarvittaisi. Sitä mullakin koitettiin, mutta särky oli niin kovaa että päädyin sitten juurihoidettavaksi. Kun se päätös juurihoidon aloituksesta tehtiin, laitettiin hampaaseen semmoset lääkkeet sisälle että kipu lakkas välittömästi. Lääkepaikka oli paikallaan n. kuukauden, jonka jälkeen alettiin juurihoito.
Siihen, onko toi särky normaalia, en osaa kommentoida. Vähän oudolta kyllä kuulostaa. Kannattanee soittaa ja kysäistä asiasta. Ja ota 2x500 panadolia tai jotain muuta parasetamolia, 1x500 ei auta kovaan särkyyn. Tämän ohjeen sain hammaslääkäriltä.
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:kyllä mulla lääkepaikan jälkeen särki vielä koko päivän se hammas (koko leuka+pää )
mut tosiaan päivystyksenä menin kun oli jo muutenkin niin pirun kipeä. mietin jo kotona et se hoiti varmaan vääränhampaan kun vielä sattuu, mut kyllä se siitä sit rauhottu.