ilkimysAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Aika kiva, tollanen punanen ruksi kaulassa. :saint:
eiköAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Aika kiva, tollanen punanen ruksi kaulassa. :saint:
laitas linkkejä muutamistaAlkuperäinen kirjoittaja k:mä en tykkää tollasesta...mut netistä löytyy paljon paljon paljon hienompia äiti-lapsi-koruja ...mut makuasioistahan ei voi kiistellä
mut paaaallljjjjoooooon kauniimman näkönen istutettuna...makuasia..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voihan tohon niitä istuttaa mutta se on yhtä tyyris kuin uusi hela... ellei jopa kalliimpi nykyään.
joo-o mä tiedän et vois kuuklettaa mutku se olis niiiin helpompaa tästä niitä klikkailla auki...Alkuperäinen kirjoittaja k:sori oli pakko...ei mut ku Googlettaa,niin löytyy monta sivustoa,jossa myydään noita erillaisia koruja!siis ulkomaansivustoja(kin)...
no ootas...yrittelen taas kuukletella niitä...yks päivä tosiaan kulutin aikaani,ja etin sellasia ulkomaalaisilta sivustoilta...mä en halua "samanlaista,mikä kaikilla jo on"Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:joo-o mä tiedän et vois kuuklettaa mutku se olis niiiin helpompaa tästä niitä klikkailla auki...Alkuperäinen kirjoittaja k:sori oli pakko...ei mut ku Googlettaa,niin löytyy monta sivustoa,jossa myydään noita erillaisia koruja!siis ulkomaansivustoja(kin)...
:ashamed:
mulla myös näin.Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Mullakin on tuollaiset, kaksi siis, tytöstä ja pojasta omansa...Joten tykkään juu....