Väitti, että ei käynyt....uskoo ken tahtoo .Jos ois ollu vähän muu kuvauskohde, ois ollut kärppänä paikalla.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Meillä kuulemma kävi =)
palstamammat innostuivat laittamaan ketjuun tissikuvia, tämä oli ihan iltalehdessä ja iltasanomissa ja äkkiä palstalla oli 160 000 kävijääAlkuperäinen kirjoittaja Nina:siis mikä tää juttu on? Mie olen ollut viikon pois koneelta ja olen ihan pihalla....
hahaha, piti ihan koneelle saahaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kävin ja latasin omalle koneelle. B)
kävi ja latas meillekkin.Alkuperäinen kirjoittaja heh:hahaha, piti ihan koneelle saahaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kävin ja latasin omalle koneelle. B)
no voi juku ja mie missasinAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:palstamammat innostuivat laittamaan ketjuun tissikuvia, tämä oli ihan iltalehdessä ja iltasanomissa ja äkkiä palstalla oli 160 000 kävijääAlkuperäinen kirjoittaja Nina:siis mikä tää juttu on? Mie olen ollut viikon pois koneelta ja olen ihan pihalla....