Kävi sitten niin klassinen tekstiviestimoka kuin vain voi käydä :(

  • Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti
"Inkeri"
Avauduin miehelle ystävästäni ja arvatkaa kenelle se viesti meni? :( Kertokaa, että jollekin muullekin käynyt näin. Tosi noloa ja miten tätäkin nyt alkaa paikkailemaan :(
 
Mun mies kirjotti mulle viestin jossa luki mmm että "oot ihana" ja sitte hienovarainen vihje että illalla olis kiva harrastaa jotain kahdenkeskistä kivaa. Se viesti meni sitte vahingos sen miespuoliselle kaverille.
:LOL:
 
Mulle kävi hiukan vastaavat.

Olin menossa tapaamaan yhtä tuttua miestä, jonka kanssa oli ollut hyvinkin paljon säpinää. Soitin sitten tälle miehelle, että missä hän on ja missä nähdään. Kertoi istuvansa lähiöpubin terassilla. Terassi siinä on loistava, mutta itse paikka kammottava. Tiesin jo etukäteen, että miehet (kaikki mun kavereita) olivat juhlineet tosi rankasti ja olivat aivan seipäässä siellä terassilla.

Lähetin kaverilleni siinä matkaa tehdessäni viestin, että "oon menossa tapaamaan x:ää. Se istuu kauheen räkälän terassilla ihan sikakännissä ja se on tosi ärsyttävä jurrissa. Käyn moikkaa sitä ja tuun sit teidän luo, koska siellä on älyllistä seuraa."

Arvata saattaa kelle viesti lähti ja kuinka ilahtunut on suomalainen mies, kun itsensä romanttiseksi juotuaan saakin tuollaisen vahinkoviestin :D
 
Mä olen itse saanu kerran viestin jonka kaveri oli tarkottanu miehelleen. Ja kaveri siis nurisi siinä minusta. Mut ei se mua haitannut kun ehkä sekunnin (tai minuutin :D ), kyl mä ymmärrän et joskus ihmiset ärsyttää ja me ollaan hyviä ystäviä edelleen :)
 

Yhteistyössä