Kävelin kotiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin käymässä ex anopin luona. vein exvaimoni viimeisiä tavaroita sinne. En viitsinyt poiskaan heittää. Muija oli lähtenyt keväällä. Muutti uuden mies ystävän kanssa Merenranta rivitaloon. Oli kuulema niin hieno talo..Laituri paikkapurjeveneelle. yhtiön ranta sauna. En jaksanut kuunnella enempää ex anopin selitystä vein vaan tavara ja hyppäin pakuun. Olin lainanut sen veljeltän. Minulla ei ollut auto ollut vuosiin. Tuli toimeen hyvin ilman sitä. jos tarvin lainaan veljeltä. Tai olen ilman. Ex anoppi selitti jotain kun ex appiukko tuli sisään.Moikka si ja kysyi maistuuko ryyppy. Olen autolla sanoin. Ei sinun tarvii nyt ajaa vaan juoda hän sanoi. Olin juuri aukaisemassa suutani ja kieltäytymässä kun terassille tuli nainen. noin 45 - 50 vuotias.Pitä persikan värinen leninki päällä. Valkoiset hiukset pehmeä olemus. Jos joku on bbw niin tämä nainen oli. moikkas ex appi ukkoa. ja meni sisälle. No voisi sitä yhden siivun ottaa sanoin.. Appi ukko kaatoi wiskyä lasiin. kumallekkin. Onko sinulla jotain planninkia kysyin. ex anoppi toi 1/3 pulon kolaa. Kiitin ex anoppia ja kaasin puolet wiskeyn sekaan. ja istuin movituolille. Älä usko juttuihin Appiukko sanoi. Se on ihan tavallinen äijä Sannan uusi mies. Sillä on pirusti velkaa ja muutakin. Ei seminua haittaa sanoin. Jos Saanalla menee hyvi se on hyvä sanoin. Mutta mullakin menee. On wiskey lasi edessä ja aurinko paistaa. voiko kesä olla parempi. Sanoin. Oot oikeassa kuului vastaus. Puhuttiin paskaa vartin kun kaato vielä toisen. Laitoin loput kolat sekaan ja maistoi. toinen maistuu paremmalta. PianBBw nainen tuli ulos. Onko toi valkoinen baku sinun hän kysyi. Veljeni vastasin. Mun tarvis saada uudet kalusteet haettua hän lisäsi. En voi vähän aikaan ajaa vastasin join pari lasia wiskeytä sanoi. Voi perkele nainen sanoi, jos minä ajan tule mukaan kantamaan. Katsoin naista pitkät vaaleat hiukset heiluivat kevyesti lämpimässä kesä tuulessa. Käy vaan kotona hän lisäsi. Mieleni kuvitteli heti kaikkea.mutta pysyin rauhallisena. Otetaan 30 minuttia niin lähdetään sanoin. Nainen katsoi minua kauniilla sinisillä silmillään. Vilkaisin niitä mutta katseeni siirtyi heti hänen suuriin rintoihinsa. Sopii hän sanoi. Tuun 30 minutin päästä niin lähdetää, sitten hän poistui nurmikon kautta ja käveli omalle terassilleen. Kävelin keittiöön ja otin ison lasillisen vettä hanasta. Kulautin sen muutamalla kulauksella. Kävelin takas terassille appi ukko kaatoi itselleen. Et taida ottaa lisää. en vastasin. Juteltiin kalastuksesta. 30 minuttia meni nopeasti. BBw nainen tuli terassille. Nyt lähdetään hän sanoi. Nousin tuolista ja käveliääe pakun luoksi. Annoin hänelle avaimet ja istuin apukuskin puolelle. Hän starttasi ja lähti ajamaan. Mennään hakee ne ja tarjoan sinulle ruuat hän sanoi. Sinne kestää 45 min ajaa hän lisäsi. Ei haittaa vastasin. väänsin radion auki. Emme paljon puhuneet. radiosta tuli joku Scooter kuunnelma musiikkia ja textiä niiden synnystä ja alku taipaleesta. 45 minuttia meni ja ajoimme ison vanhan matilan pihalle. Talo oli vanha mutta selvästi kunnostettu ainakin ulkopuoli. AStuimme autosta ulos ja kävelimme ovelle. BBW aukasi ja menimme sisälle. Kaikki oli kunnostettu myös sisältä. Meitä vastaan tuli noin 70 vuotias mieshän moikkasi BBw naista ja esitteli itsensä. ne on olohuonessa hän sanoi. kävelin hanen takanaan. Olo huoneessa oli alkoholin väriset huonekalut sihva 2 tuolia ja puu pöytä. jotan vanhaikaisen näköisiä.olin hiljaa. Otimme miehan kanssa sohvan kantoon. Oli kyllä aika painava. mutta saimme sen kannettua autoon sen jälkeen haimme tuolit ja pöydän. otatteko kahvia hän kysyi. Ei oteta sanoi BBW nainen meidän täytyy viellä palauttaa tää auto tänään hn lisäsi. Olin hiljaa. BBW käveli autolle. Seurasin häntä ja menin istumaan. Nainen lähti ajaa. Emme matkan aikana taaskaan puhuneet.istuin ja kuuntelin disco jympytystä radiosta. BBW ajoi suoraan rivi talon pihalle Ja meni aukaisemaan ulko oven. Kannoimme kalusteet sisälle ja bbw sanoi nyt mennään syömään. Ei tarvitse sanoin. voi hyvin jo ajaa kotiin. Ei kun syömään sanoi BBW. SE on mun mieheni paikka ja matkan varrella. Aja sinä sitten sanoin. Istuimme kummatkin pakuun ja lähdimme 15 minuttia ja olimme Bensa helvetin pihalla. Oli n hiljaa ABC ruka ei oikein maistu minulle. SEurasin Naista. Menimme sisälle kauppakeskukseen. Hän vei meidät thaimaalaiseen ravintolaa. Isu vaan pöytään hän sanoi istuin 8 hengen isoon pyöreään pöytään. BBW tuli ruokalista kädessä. Syödäänkö listalta vai otetaanko riski hän kysyi. otetaan riski jos siinä ei ole tomatti kastiketta sanoin. Bbw meni keittiöön. Ja toi vesikannun pöytään. Kohta tulee jotain. Hän laittoi kannun pöytään ja istui seuraksi. Vaihdoimme muutaman sanan ja esittelimme itsemme. Emme paljon puhuneet. Pia pöytään tuli uunissa ollut kala ja vihannes liha sekoitus ja kulho riisiä. Ota siitä BBw sanoi. Otin kalaa. ja myös toistakin pari kolme lusikallista riisiä. Myös BBw laittoi lautaselleen ruokaa. Söimme kun Kokki tuli luoksemme. Hän oli suomalainen 188 cm pitkä valkohiuksinen suomalainen mies. Moikkasiminulle ja suuteli BBW poskellle. Kiitos bakun lainasta hän sanoi. Tä on hyvä vuokra sanoin. Hyvää ruokaa. Baku ei oo kyllä mun vaan veljeni palautin ex vaimon loput tavarat sen vanhemille. En viitsinyt poiskaan heittää. Vai ootsä helenan Mies sanoi kookki. Se asuu nyt mun veljen kanssa. Salmen toisella puolella. Jaa sanoin. Hyvä että on onnellinen sanoin viellä ja jatkoin syömistä. Avio pari juttelivat keskenään ja lähtivät keittiöön. Otivn vielä lisää kalla ja vihannes liha sekoitusta. ja BBW liityi seuraan syötyämme hän kysyi mitä ovat velkaa. ei mitään tä oli hyvä maksu sanoin. Ruoka oli hyvää. Mutta anna joku alennus kuponki jos tuun uudelleen sanoin. BBW otti taskustaan käynti kortin ja antoi sen minulle tuu lounas aikaan niin mieheni on paikalla. Saat alennusta hän sanoi. Voitko ajaa jo hän kysyi. ihan hyvin vastasin. Jään täänne siivomaan sanoi BBW. Lähdin kävelle Bakulle kun kokki juoksi perääni. Meillä on ensi viikonloppuna juhlat tuu sinne Helena ja mun veli on Etelässä ja sovit hyvin seuraan Lauantaina kello 18.00 tai 19.00. En tiedä sanoin. ja hyppäsin autoon. Vein Bakun veljelleni ja ajoin polkupyörällä kotiin.
Viikko meni töissä miten meni. Jotain lomautuksista oli puhetta. Mutta perjantaina oli kaikilla kiire kotiin. Kävelin kotiin kaupan kautta ostin laatikon Karjala olutta. Kerrostalon pihalla oli lapsia leikkimässä. kävelin 3 kerrokseen ja avasin oven ja kaljatölkin. Katselin netistä Mosfilmin Venäläistä elokuvia englantilaisella textillä. Jotain avaruus juttua. Juoni oli sekava. Mutta sain harjoitusta englannin kieleeni. Olin juuri menossa nukkumaan. Kun joku soitti ovikellea kirosi kuka soittaa tähän aikaa. Katsoin ovisilmästä. Naapurin akka oli yöpaidassa käytävällä. Avasin oven. En kerkinyt sanoamaan mitään kun hän tuli sisälle ja vet ovenkiinni. Matti hänen miehensä oli lähtenyt ajaa kännissä autolla. Oli soittanut että auto on metsässä. Ajanut sen sinne. Naapuri kysyivoinko lähteä hakee sitä. Ei minulla ole autoa sanoin. Se on kilsan päässä kävele ja hae se kotiin hän pyysi. Jo joo sanoin lähdin kävelle tietäpitkin. Kilsan päässä näin kun auto oli metsässä ei se kovin oo ajanut jotain 50 kymppiä kun ei oo pitkällä ja autokin on ihan suht kunnossa. Toyota oli kestänyt hyvin metsään ajon. Matti istui ojan penkalla. Loukkasitko kysyin en sanoi Matti mutta auto tai saada siipeensä. Lähetään ennen kun joku soittaa Poliisit sanoin. Kierretään puru radan kautta jos joku on soittanut ne. Lähdimme kävelemään Matti haisi viinalle. Otti taskustaan kossupullon ja otti kulauksen. Otatko sinä hän kysyi. Ei kiitos sanoin. Kävellään nytsanoin. pihalle tultaessa sanoin että mennään meille. ja anna kännykkä mulle . Jos polisit etsii sinua niin eivät löydä. Käveltiin asuntooni istu tuoliin sanoin Matille ja soitin sen vaimolle Matti on mun luona. Älä sano mitään js Polissit kysyy missä se on sanoin. Se on ihan kunnossa se nukku täällä. Otin kaljan olut laatikosta ja istuin . Pian matti nukahti tuoliin. Aamulla Matti oli kotiin lähdössä. Ei viellä sanoin selviä kunnolla ennenkun menet. Jos Polisit tulee käymään ne syttä sua kännissä ajamisesta ja vakutus ei korvaa mitään. Matti odotti kello 12. että lähti.
 
vierailija
Pian sen jälkeen tuli puhelimeeni texti viestituntemattomasta numerosta. Muista juhlat. Arvasin että ne oli Thai ruokalan pitäjät. katselin kelloa ja kävin lenkillä. SEn jälkeen kävin viellä naapurissa. Matti oli ruvennut vetää kossua ja sammunut. SEn muija oli kiukkunen ja manasi sitä. Lupasi hirtää sen munista kun se selviää. Naureskelin ja sanoin lähteväni käymään ex anopin luona. Ota mun auto sanoin naapuri. Ettei toi ota sitten kun se herää. sitten on kumatkin ojassa. Tuo se vasta takas Sunnuntai illala. Mee vaikka Helsinkiin. En tiedä sanoin. Naaapuri antoi avaimet kouraan vie se auto pois ainakin pihalta. Kävelin ulos ja ajoin auton urheilukentän parkkipaikalle. ja kävelin kotiin. kävin suihkissa ja vaihdoin vaatteet. mustat farkut kauluspaita ja farkkutakki päälle ja kävelin urheilukentälle. Hyppsin autoon ja ajoin ex appivanhempien naapuriin kello oli 15 yli 19.00. ja kävelin suoraa terassille BBw nainen ja kooki moikkasivat. antoiva wiskey lasin köteen. Kaadoin siihen kolaa. ja istuin muovi tuolille. Katselin tyyntä merta. Pari venettä meni ohi. ei muuta. Olin lähdössä hakemaan grillitä syötävää kun eteenu tupsahti 40 nainen. Minä olen Mirja hän esitteli. Moi mä olen kerkisin sanomaan kun hän jo keskeytti. Helenan exsä. Hän sanoi. Niin vastasin Helena on mun lapsuuden ystävä asuttiin naapureina hän rupesi puhumaan. Kuuntelin vaan textiä tuli. Välillä hän haki syötävää minulle ja jatkoi taas puhumista. Nainen puhui ja puhui. Yritin välillä sanoa jotain mutta hän aina keskeytti. Totesin on parempi olla hiljaa ja vaan nyökytää. Miten jollain riittää textiä ajattelin. Olin jo aivan kyllästynyt kuuntelimiseen kun Lyhyt tummatukkanen nainen tuli MIrja mä tarvin tätä miestä hän sanoi ja otti kädestäni kiinni. Tule hän sanoi mennään lämmittää sauna. Mä oon hansu ton Mirjan sisko. Älä pelästy en oo yhtä kovapuhuu. pelastin sunt hänen kynsistä. Mennään lämmitää toi ranta sauna jos joku menee uimaan hän sanoi. kävelimme saunalle. hän avasi pukuhuoneen oven ja saunan oven. otti puulaatikosta pieniä halkoja ja lsittoi niitä tuli pesään. Sitten hän ruiskutti sinne sytytysnestettä. ja heitti tulitikun sinne. istuin puhuhuoneen penkillä. Katselin Hansua. Ihan mukavan näköinen neito. Iloinen ja hymyilevä. Pelstyitkö Mirjaa hän kysyi. En mutta on kyllä kova puhumaan vastasin. JOo se pelottaa kaikki pois sen puheila Hansu sanoi. Oot sä naimisisa hän kysyi. en eronnut mutta en ole kyllä menossakaan naimisiin. Vastasin hänelle. Et edes minun kanssan hän kysyi ja laittoi pari puuta kiukaan pesään. En sanoin. Sitten hän tuli luokseni. Oot hyvän näköinen et sinä kaun vapana ole. Mulla ei kukkaro ole kunnossa sanoin. En minä sun rahoja havittele hän sanoi. Et voikkaan kun niitä ei ole. Hansu tuli viereen istumaan. Mutta mä voin viedä sinut kahville hän sanoi viikolla keskiviikko iltana jokilaivaan. Et voi sanoin sillä en juo kahvia. Hansu katsoi minua eikö mun tarjoama kahvi kelpaa, En juo kahvia ollenkaa sanoin . Ei ole mun juttu. En pidä sen mausta. Harmi mutta tuu muuten vaan Keskiviikkona JOki laivalle. Mihin niistä kysyin. No siihen ensimmäissen Mustaanmereen. Siihen joka meinas upota viime kesänä. Keskiviikko iltana ennen 21. mä oon koko illan siellä. Voin kyllä tulla sanoin mutta kahviin en koske. Etsä oikeasti juo kahvia hän kysyi . En vastasin. Hansu kävi vielä lisämäsä puita ja lähdimme ulos. Terassilta kuului puhetta. Katselin merta. Sä et taida olla seurallinen kun et viihdy tuolla Hansu sanoi. En varmaan mutta tulin kun piti saada naapuri auto piiloon. SEn mies oli kännissä ja se pelkäs että se mies lähtee ajaasillä kännissä. Oot sinäkin nyt juonut. Joo mulla on makupusii mukana nukun autossa. Ei sun tarvitse tuu meille. En tahdo häiritä ketään sanoin. Et sinä häiritse. Mulla on kissa kotona lähdetään. entä toi sauna. Kyllä sinne joku menee lähdetään. Hansu vetää minua kädestä ja lähdenme kävelee ranta polkua pitkin. Onko pitkä matka 15.minuttia hän sanoo. kävelemme ilta auringon loisteessa. ja saavumme Pienen hirsitalon pihalle. Tä on minun mökki Viittoo Hansu. Pieni mutta mulle sopiva. Tilasin viime kesänä tän pystytetynä. Ja hyvä tuli. Mökissä on isot ikkunat etelään päin . Hansu aukasee oven ja pyytää sisälle. Tuu rohkeasti vaan. ja istu istahdan Mustalle nahka sohvalle. Hansu tuo minulle Lonkeroa lasissa ja otta itsekki. istuu viereeni. Älä pelkää en minä sinua syö. En pelkää sanon. Maistelen lonkeroa. Olen tainut juoda aivan tarpeksi tänään ajattelen. Hansu kertoo itsestään. En oikein kuuntele katselen vaan merta. Hansu tarjoa toista lonkeroa. Näytän että mulla on puolet viellä jäljellä. Sä et taida olla Suomalainen hän sanoo miten niin kunnet jo viinaa. Ei huvita sanon. Oon juonut ihan tarpeeksi. Ja oon vähä väsynyt. Mee nukku hansu sanoo. Tossa on sänky Heräät kun aamuauriko rupeaa paistamaan. Ok Käy viellä ukona kusella ja pesen kädet heitän housut lattialle ja sukat ja menen peiton alle. Nukahdan heti. Aamulla herään kun Hansu nukku vieressäni. Olen nousemassa pois sängystä kun hän otta minusta kiinni ja suutelee. Mä teen sulle aamiaista hän sanoo. Mitä haluat aamiaiseksi. Westerlundin aamiaisen sanon. Mitä se on. Lasi Coca Colaa vastaan. Hö hän sanoo ja nousee sängystä. Yllään hänellä on oransin värinen uni asu. Hän laitta kahvinkeittimen päälle ja ott aleipää ja kinkkua esiin. ei mulla ole oikein mitää hän sanoo. Ei haitta. Mutta en edelläkään juo kahvia sanon. Vettä minulle sanon. Istumme pöytään Hansu juo kahvi. Mennäänkö naimisiin hän kysyy yht äkkiä. Hypähdän ainakin 20 cm ilmaan penkiltä. Älä viitsi sanon Et siä tunne minua. Ja mä olen pers aukinen sanon. Eikun minä olen tosissani Hansu sanoo. Seurustellaan vähän ja sit mennään. Sä olet voi että vastaan. Laitan ovenlukkon jos et vastaa kyllä. Tutustutaan nyt ensin sanon jo vähän hätäntyneenä. Joo mutta ainakin tänään seurustellaan. Jo Joo sanon. ja laitan vaatteet pälle. Et häivy nyt meillä on meno tänään. Muntarvis käydä kotona pesemässä hampaat sanon. Hansu otta kaapista paketissa olevan hammas harjan ja antaa sen minulle tuolla on kylppäri hän sanoo. Aukasen kylpyhuoneen oven pieni WC suihuhone yhdidtelmä. Katson onko kaapissa hammastahnaa. Revin hammasharjan pois paketista ja pesen hampaani. Käyn viellä suihkussa ja kuivaan itseni naulakossa olevaan siniseen pyyhkeeseen. laitan housut jalkaan t paidan pääle. Avaan Kylpyhuonnen oven. Hansu on pukeutuneena Oransiin pitkään leninkiin. Mihin juhliin olemme menossa kysyn. Näät sitten hän vastaa. Laitamme kengät jalkaan ja kävelemme autolle. Autolle on 100 Metriä matkaa. Ei kannattanut tehdä tietä mökille hän sanoo. Nyt eituu ostettua turhaa tavaraa kun ei viitsi kantaa. ypäämme autoon Tumman punainen Honda CXS. Juurikun saan oven kiinni Hansu lähtee. Mihin kiire kysyn. Hansu vaan ajaa. puolen tunninpäästä olemme Ruskean tiilitalon pihalla. Tä on mun vanhempien talo. Nyt mennään. OO sä hiljaa nyökkäävaan niin kaikki menee hyvin. Hän sanoaa. Hansu avaa oven ja seuraan perässä. Moi kuuluu HAnsu vastaa tervehdykseen. Olen vaan hiljaa. Kävelemme olohuoneeseen. Sulla on Mies sanoo nainen. Moi sanoo mies (Hansun Isä). Moikkan. Tä on se mun sulhanen sanoo Hansu. Katson Hansua. Mutta hän jatkaa vaan ilmekkään värähtämättä. SE jonka kanssa mennään 2 kuukauden päästä naimisiin. Katson taas Hansua. Olen avamassa suuni. Nyt oot hiljaa Hansu sanoo Hiljaisella äänellä sä lupasit olla hiljaa. Mietin on parempi olla hiljaa. Hansu ja hänen äitin sä menee keittiöön istun sohvalle. Hansun isä lukee jotain sanomalehteä istun vaan hiljaa. Pian Hansun äiti kysyy juonko Kahvia, ei se juo sanoo Hansu mutta keitä minulle. Voinko avata TV: kysyn mieheltä Mies nyökkää. Räpläiden kanavia kun urheilu kanavala tulee jalkapalloa. kaselen sitä. Kun Hansu tuo minulle Colaa. Westerlundin aamiainen hän kuiskaa korvaani ja suutelee poskelle. Uppudun 45 minutiksi jalkapallonn. pelin loputtua lähdemme kun istumme autossa kysyn mikä toi oli. Ne koko ajan kysyy onko mulla miestä. oOOn saanut olla rauhassa kun oon vaan myöntänyt että on. Ja naimisiin 2 kk päästä. Joo Teijon Puukirkossa Hansu lisää. se on varattu. Ei kysytä multa mitään sanon. Entä jos oo jo naimisissa. Et oo oot eronnut Hansu sanoo. Mä varmistin että oot vapaa. Voi perkele kiroan ääneen. Ajamme juhlapaikalle. Mun täytyy ajaa toi auto omistajalleen. Tuu mun kanssa ensi perjantina Synttäreille Hansu pyytää. Soita viikolla mulle niin katotaan vastaan ja lähden ajamaan
 
vierailija
Työviikko oli puolivälissä kun Pomo kutsuu kaikki koolle. Sanoo että nyt tulee lomautuksia jos joku haluaa lähtee niin hän ei pidättele. Maksaa viikon palkan verran erorahaa. Porukka jakaantuu ryhmiin ja porukka puhuu keskenään. Meen pomon luokse ja sanon että antaa vaan mulle lopputilin. Ei mulla ole väliä mulla ei oo velkaa eikä perhettä. Asun vuokralla. Katotaan pariviikkoa Pomo vastaa ja katotaan miten tässä käy. Alan viellä pakkaa valmiita tilauksia pahvilaatikoihin. Lähden kävelee kotiin päin kun Hansu soittaa ja muistuttaa synttäreistä. Vastaan vaan Ju juu ja ajattelen mielessä että naiset on hulluja. Käyn kaupassa ja kaivelen kotiin urheilu kentän kautta. Siellä pelataan 4 divarin jalkapalloa. Istun katsomaan nurmikolle. Vihreät vastaan keltaiset. Näin karrikoidusti. Välillä tulee maali. Kummatkin joukkueet panostavat hyökkäykseen. Joten maaleja tulee. Katson pelin loppuun ja lähden kävelee. Kun kuulen huutoa joku huutaa moi käännyn. Bbw mies kävele kohti. Ai asut täällä hän sanoo. Joo erosta lähtien vastaan. Täällä on raUhallista ja en tunne ketään. Saan olla rauhassa. Välillä ostan kaupasta kaljaa kun janottaa sanon. En viitti käydä baarissa. Tuut kuulema perjantaina mun synttäreille Hansu kanssa hän sanoo viellä. Joo Hansu pyysi että tulen hänen seuraksi mutta aijoin jättää väliin mut nytten sit pitää tulla. Tuu vaan sano bbw n mies ne on ihan vapaat ei tarvii ressata. Kaisit tulen vastaan. Kävelen kotiin. Perjantai aamupäivällä Hansu soitta ja muistuttaa synttäreitä. Voi perkele kiroan täytyy sinne viedä jotain. Töitten jälkeen kävelen Osuuskaupalle ja katselen mitäs veisi. Eihän täällä ole mitään vietävää. Perkele tossa on toi pieni Alko. Ostan sieltä pullon jamesonia vietäväksi. Kävelen kotiin ja käyn suihkussa katselen puhelinta Hansu on soittanut. Ei nyt ajattelen. Kun ovikello soi. Meen avaamaan en saa ovea kunnolla avatuksi kun Hansu hyppää sisään. Tulin varmistamaan että tuut synttäreille hän sanoa. Kävin juuri suihkussa sanon. Laitoin 020202 kahteen sun numeron ja sieltä sain osoitteesi. Laita vaatteet päälle niin lähdetään hän sanoo. Perkele kiroan mielessäni. Heitän pyyhkeen sängyn päälle ja laitan kalsarit jalkaan paidan päälle. Kävelen vaate kaapille ja housut jalkaan. Olisit voinut ilmoittaa että tulet sanon. Ju juu vastaa Hansu. Sulla ei oo kun sänky täällä ei oo edes verhoja. Perkele heti kun joku nainen tulee luokseni ne rupee sisustaa. Ei oo verhoja eikä tule vastaan. Mä en tartte niitä tä on 3 kerros ei kukaan tänne nää. Ja en tartte mitään muuta kun sängyn. On mulla toi tuoli ja pöytä. Täällä ei kukaan sisusta sanon viellä. Se lentää ulos täältä heti joka sitä rupeaa tekee. Sanon. Älä nyt hermostu sanoo Hansu ja suutelee poskelle. Laitan lopuot vaatteet päälle ja otan wiskey pullon käteen. Mennään sitten ennen kun otat ikean katalokin kätesi. Ja avaan oven. Kävelemme Hansu autolle. Avaan oven ja istun penkille. Hansu lähtee taas heti ajamaan. Taisit suuttua kun tulin hakee. Hän sanoo. Ju juu vastaan. Ja kirkon mielessäni kaikki naiset. Oon koko matkan hiljaa katselen vaan ikkunasta.
 
vierailija
Saavumme perille ja annan bbw miehelle wiskey pullon ja toivotan onnea. Ei oikein huvita juoda mittaan joten kaadan mukiin colaa. Hansu häviää jonnekin. En viitsi kierrellä pihalla joten menen sisälle tv on auki sieltä tule urheilua jotain koripalloa jään katsomaan. 30 minutin päästä Hansu tulee moikkaa. Eikö juhlat kiinnosta hän kysyy. On nää ihan ok mutta ei oikein maistu ja täältä tulee hyvää koripalloa sanon. Hansu tulee viereeni sohvalle. Voidaan e lähteäkin. Ei tarvi katon tän ottelun seurustele vaan muitten kanssa. Mä on tässä hetken ensin. Sanoo neito. Kaikki on hyvin sanon. Pian joku Hansu kaveri tulee tervehtii ja vie Hansu jonnekin. Katselen pelin loppuun. Ja vaihtelen kanavia. Kun bbw mies tulee yritän löytää hyvää urheilua sanon. Hän sanoo että koita 78 kanavaa. Painan sen päälle sieltä tulee dartsia. Kaljapäiset ihmiset huraavat 180. Eikö maistu hän kysyy. Ei vastaan. Mutta kyllä tä menee näinkin. Hansu kin kävi äsken ja kyseli. Bbw mies juttelee hetken ja lähtee. Pian seuraksi istuu 60 isokokoinen mies harmapikkutakki päällä ja mustat housut. Ei puhu mitään vaan istuu ja juo kukko olutta. 15 Min päästä tulee nainen istuu hänen seuraksi puhuvat jotain. En kuuntele. Nainen lähtee. Mies kysyy mitä teen työkseni vastaan viellä pariviikkoa. Pajalla töissä sitten joidenkin pitää lähteä ja olen vapaehtonen
 
vierailija
Mulla voisi olla jotain snoo mies. Messu keikkoja loppuvuodeksi ei joka viikko. Mutta pitkiä päiviä j ne korvaa sen että ei oo joka päivä. Anna numerosi. Avaan kännykän soita tolla itsellesi niin jää numero muistiin kummallekin. Mies kirjoitta numeron ja hänen kännykkänsä lupee soimaan. Mun tarvii lähteä. Mutta 3 viikon päästä Seinäjoelle. Ilmoitan. Mies snoo ja lähtee. Istun ja juon toisen lasin colaa. Viihdyn tv ja urheilun ääressä kun bbw ja hansu tulevat. Hansu istuu syliini. Jäädäkö tänne hän kysyy. En. Tiedä vastaan ole ihan rauhassa voin katsoa urheilua sain hyvän vinkin mistä sitä tulee. Otatko kalaa hansu kysyy. Pelkkää kalaa ei mitään mössöja ja koiran oksennusta sanon. Mitä ne on hän kysyy.. Tuo vaan pelkää kalaa ei muuta vaikka joku tyrkyttäisi. Hansu lähtee taas. Joku nuori neito kysyy maituuku juoma sanon pelkkä Cola kiitos. Neito häviää ja saapuu pitä lasi kädessä jossa
 
vierailija
Olin käymässä ex anopin luona. vein exvaimoni viimeisiä tavaroita sinne. En viitsinyt poiskaan heittää. Muija oli lähtenyt keväällä. Muutti uuden mies ystävän kanssa Merenranta rivitaloon. Oli kuulema niin hieno talo..Laituri paikkapurjeveneelle. yhtiön ranta sauna. En jaksanut kuunnella enempää ex anopin selitystä vein vaan tavara ja hyppäin pakuun. Olin lainanut sen veljeltän. Minulla ei ollut auto ollut vuosiin. Tuli toimeen hyvin ilman sitä. jos tarvin lainaan veljeltä. Tai olen ilman. Ex anoppi selitti jotain kun ex appiukko tuli sisään.Moikka si ja kysyi maistuuko ryyppy. Olen autolla sanoin. Ei sinun tarvii nyt ajaa vaan juoda hän sanoi. Olin juuri aukaisemassa suutani ja kieltäytymässä kun terassille tuli nainen. noin 45 - 50 vuotias.Pitä persikan värinen leninki päällä. Valkoiset hiukset pehmeä olemus. Jos joku on bbw niin tämä nainen oli. moikkas ex appi ukkoa. ja meni sisälle. No voisi sitä yhden siivun ottaa sanoin.. Appi ukko kaatoi wiskyä lasiin. kumallekkin. Onko sinulla jotain planninkia kysyin. ex anoppi toi 1/3 pulon kolaa. Kiitin ex anoppia ja kaasin puolet wiskeyn sekaan. ja istuin movituolille. Älä usko juttuihin Appiukko sanoi. Se on ihan tavallinen äijä Sannan uusi mies. Sillä on pirusti velkaa ja muutakin. Ei seminua haittaa sanoin. Jos Saanalla menee hyvi se on hyvä sanoin. Mutta mullakin menee. On wiskey lasi edessä ja aurinko paistaa. voiko kesä olla parempi. Sanoin. Oot oikeassa kuului vastaus. Puhuttiin paskaa vartin kun kaato vielä toisen. Laitoin loput kolat sekaan ja maistoi. toinen maistuu paremmalta. PianBBw nainen tuli ulos. Onko toi valkoinen baku sinun hän kysyi. Veljeni vastasin. Mun tarvis saada uudet kalusteet haettua hän lisäsi. En voi vähän aikaan ajaa vastasin join pari lasia wiskeytä sanoi. Voi perkele nainen sanoi, jos minä ajan tule mukaan kantamaan. Katsoin naista pitkät vaaleat hiukset heiluivat kevyesti lämpimässä kesä tuulessa. Käy vaan kotona hän lisäsi. Mieleni kuvitteli heti kaikkea.mutta pysyin rauhallisena. Otetaan 30 minuttia niin lähdetään sanoin. Nainen katsoi minua kauniilla sinisillä silmillään. Vilkaisin niitä mutta katseeni siirtyi heti hänen suuriin rintoihinsa. Sopii hän sanoi. Tuun 30 minutin päästä niin lähdetää, sitten hän poistui nurmikon kautta ja käveli omalle terassilleen. Kävelin keittiöön ja otin ison lasillisen vettä hanasta. Kulautin sen muutamalla kulauksella. Kävelin takas terassille appi ukko kaatoi itselleen. Et taida ottaa lisää. en vastasin. Juteltiin kalastuksesta. 30 minuttia meni nopeasti. BBw nainen tuli terassille. Nyt lähdetään hän sanoi. Nousin tuolista ja käveliääe pakun luoksi. Annoin hänelle avaimet ja istuin apukuskin puolelle. Hän starttasi ja lähti ajamaan. Mennään hakee ne ja tarjoan sinulle ruuat hän sanoi. Sinne kestää 45 min ajaa hän lisäsi. Ei haittaa vastasin. väänsin radion auki. Emme paljon puhuneet. radiosta tuli joku Scooter kuunnelma musiikkia ja textiä niiden synnystä ja alku taipaleesta. 45 minuttia meni ja ajoimme ison vanhan matilan pihalle. Talo oli vanha mutta selvästi kunnostettu ainakin ulkopuoli. AStuimme autosta ulos ja kävelimme ovelle. BBW aukasi ja menimme sisälle. Kaikki oli kunnostettu myös sisältä. Meitä vastaan tuli noin 70 vuotias mieshän moikkasi BBw naista ja esitteli itsensä. ne on olohuonessa hän sanoi. kävelin hanen takanaan. Olo huoneessa oli alkoholin väriset huonekalut sihva 2 tuolia ja puu pöytä. jotan vanhaikaisen näköisiä.olin hiljaa. Otimme miehan kanssa sohvan kantoon. Oli kyllä aika painava. mutta saimme sen kannettua autoon sen jälkeen haimme tuolit ja pöydän. otatteko kahvia hän kysyi. Ei oteta sanoi BBW nainen meidän täytyy viellä palauttaa tää auto tänään hn lisäsi. Olin hiljaa. BBW käveli autolle. Seurasin häntä ja menin istumaan. Nainen lähti ajaa. Emme matkan aikana taaskaan puhuneet.istuin ja kuuntelin disco jympytystä radiosta. BBW ajoi suoraan rivi talon pihalle Ja meni aukaisemaan ulko oven. Kannoimme kalusteet sisälle ja bbw sanoi nyt mennään syömään. Ei tarvitse sanoin. voi hyvin jo ajaa kotiin. Ei kun syömään sanoi BBW. SE on mun mieheni paikka ja matkan varrella. Aja sinä sitten sanoin. Istuimme kummatkin pakuun ja lähdimme 15 minuttia ja olimme Bensa helvetin pihalla. Oli n hiljaa ABC ruka ei oikein maistu minulle. SEurasin Naista. Menimme sisälle kauppakeskukseen. Hän vei meidät thaimaalaiseen ravintolaa. Isu vaan pöytään hän sanoi istuin 8 hengen isoon pyöreään pöytään. BBW tuli ruokalista kädessä. Syödäänkö listalta vai otetaanko riski hän kysyi. otetaan riski jos siinä ei ole tomatti kastiketta sanoin. Bbw meni keittiöön. Ja toi vesikannun pöytään. Kohta tulee jotain. Hän laittoi kannun pöytään ja istui seuraksi. Vaihdoimme muutaman sanan ja esittelimme itsemme. Emme paljon puhuneet. Pia pöytään tuli uunissa ollut kala ja vihannes liha sekoitus ja kulho riisiä. Ota siitä BBw sanoi. Otin kalaa. ja myös toistakin pari kolme lusikallista riisiä. Myös BBw laittoi lautaselleen ruokaa. Söimme kun Kokki tuli luoksemme. Hän oli suomalainen 188 cm pitkä valkohiuksinen suomalainen mies. Moikkasiminulle ja suuteli BBW poskellle. Kiitos bakun lainasta hän sanoi. Tä on hyvä vuokra sanoin. Hyvää ruokaa. Baku ei oo kyllä mun vaan veljeni palautin ex vaimon loput tavarat sen vanhemille. En viitsinyt poiskaan heittää. Vai ootsä helenan Mies sanoi kookki. Se asuu nyt mun veljen kanssa. Salmen toisella puolella. Jaa sanoin. Hyvä että on onnellinen sanoin viellä ja jatkoin syömistä. Avio pari juttelivat keskenään ja lähtivät keittiöön. Otivn vielä lisää kalla ja vihannes liha sekoitusta. ja BBW liityi seuraan syötyämme hän kysyi mitä ovat velkaa. ei mitään tä oli hyvä maksu sanoin. Ruoka oli hyvää. Mutta anna joku alennus kuponki jos tuun uudelleen sanoin. BBW otti taskustaan käynti kortin ja antoi sen minulle tuu lounas aikaan niin mieheni on paikalla. Saat alennusta hän sanoi. Voitko ajaa jo hän kysyi. ihan hyvin vastasin. Jään täänne siivomaan sanoi BBW. Lähdin kävelle Bakulle kun kokki juoksi perääni. Meillä on ensi viikonloppuna juhlat tuu sinne Helena ja mun veli on Etelässä ja sovit hyvin seuraan Lauantaina kello 18.00 tai 19.00. En tiedä sanoin. ja hyppäsin autoon. Vein Bakun veljelleni ja ajoin polkupyörällä kotiin.
Viikko meni töissä miten meni. Jotain lomautuksista oli puhetta. Mutta perjantaina oli kaikilla kiire kotiin. Kävelin kotiin kaupan kautta ostin laatikon Karjala olutta. Kerrostalon pihalla oli lapsia leikkimässä. kävelin 3 kerrokseen ja avasin oven ja kaljatölkin. Katselin netistä Mosfilmin Venäläistä elokuvia englantilaisella textillä. Jotain avaruus juttua. Juoni oli sekava. Mutta sain harjoitusta englannin kieleeni. Olin juuri menossa nukkumaan. Kun joku soitti ovikellea kirosi kuka soittaa tähän aikaa. Katsoin ovisilmästä. Naapurin akka oli yöpaidassa käytävällä. Avasin oven. En kerkinyt sanoamaan mitään kun hän tuli sisälle ja vet ovenkiinni. Matti hänen miehensä oli lähtenyt ajaa kännissä autolla. Oli soittanut että auto on metsässä. Ajanut sen sinne. Naapuri kysyivoinko lähteä hakee sitä. Ei minulla ole autoa sanoin. Se on kilsan päässä kävele ja hae se kotiin hän pyysi. Jo joo sanoin lähdin kävelle tietäpitkin. Kilsan päässä näin kun auto oli metsässä ei se kovin oo ajanut jotain 50 kymppiä kun ei oo pitkällä ja autokin on ihan suht kunnossa. Toyota oli kestänyt hyvin metsään ajon. Matti istui ojan penkalla. Loukkasitko kysyin en sanoi Matti mutta auto tai saada siipeensä. Lähetään ennen kun joku soittaa Poliisit sanoin. Kierretään puru radan kautta jos joku on soittanut ne. Lähdimme kävelemään Matti haisi viinalle. Otti taskustaan kossupullon ja otti kulauksen. Otatko sinä hän kysyi. Ei kiitos sanoin. Kävellään nytsanoin. pihalle tultaessa sanoin että mennään meille. ja anna kännykkä mulle . Jos polisit etsii sinua niin eivät löydä. Käveltiin asuntooni istu tuoliin sanoin Matille ja soitin sen vaimolle Matti on mun luona. Älä sano mitään js Polissit kysyy missä se on sanoin. Se on ihan kunnossa se nukku täällä. Otin kaljan olut laatikosta ja istuin . Pian matti nukahti tuoliin. Aamulla Matti oli kotiin lähdössä. Ei viellä sanoin selviä kunnolla ennenkun menet. Jos Polisit tulee käymään ne syttä sua kännissä ajamisesta ja vakutus ei korvaa mitään. Matti odotti kello 12. että lähti.
 

Yhteistyössä