kätilöopisto

• Viestiketjun aloittaja 123
  • Ensimmäinen viesti
123
Oletteko esittäneet toiveita (jos olette niin missä vaiheessa?)
osastosta, jolle haluatte vauvan kanssa?

Olin viime keväänä haikaranpesässä, jossa sai itse ottaa juotavaa jääkaapista ja siellä oli oma olohuone, jossa voisi viettää aikaa päivisin (en tiedä onko näin kaikilla osastoilla?)
Haluaisin siis tämän seuraavankin synnytyksen jälkeen vauvan kanssa tuolla samalle osastolle eli voinko mitenkään toivoa tätä synnytyksen jälkeen vai laittavatko vaan jonnekin?

Mä olen elänyt käsityksessä, että haikaranpesään pitää ilmoittautua/hakea jo hyvissä ajoin ennen synnytystä, ja sittenkin sinne pääsee vain jos kaikki on mennyt alusta loppuun hyvin ja "normaalisti".

Mutta varma en ole, synnytin kättärillä viimeksi -07 tammikuussa ja silloin ainakin käytäntö vielä oli tuo ainakin niiden lappujen mukaan joita sieltä sain.

123
Viimeksi pääsin siis onnen kantamoisella sille ihanalle osastolle : )
En nimittäin mihinkään ilmoittautunut!

Onko muilla osastoilla noita olohuoneita? vai pitääkö siellä omassa huoneessa päivät pitkät mädäntyä?

Alkuperäinen kirjoittaja 123:
Viimeksi pääsin siis onnen kantamoisella sille ihanalle osastolle : )
En nimittäin mihinkään ilmoittautunut!

Onko muilla osastoilla noita olohuoneita? vai pitääkö siellä omassa huoneessa päivät pitkät mädäntyä?
On siellä joku sellainen tv-huone ollut niillä osastoilla, missä mä olen ollut.
Ja jääkaapissa on saanut pitää omia eväitä yms., mutta haikaranpesäähän nuo mainostavat "kodinomaisena".
Itse en ole sinne koskaan edes hakenut, mutta voisin kuvitella että nuo muut osastot on kyllä sitten kuitenkin laitosmaisempia.

lena
En tiedä muista osastoista... Et siis synnyttänyt haikaranpesässä? Kyllä ne jakaa niitä huoneita ihan niin kuin vapaana sattuu olemaan, kai... Mutta etusijalla ovat käsittääkseni haikaranpesässä synnyttäneet..

esikoisen synnytin haikaranpesässä ja toivottavasti tämän seuraavankin...

Yhteistyössä