Kätilöitä tai gynejä paikalla? (pillun karvoitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jossain luki että nykyään alapääkarvoituksella ei tee mitään koska on pikkarit ynnä muut suojaamassa.

Eihän kyse ole siitä vaan nimenomaan häpykarvoitus erottaa limakalvot mm. pikkuhousuista. Onko sinusta hygienista, että pikkuhousut ovat suoraan päin pillua vai siten että välissä on tuuhea karvoitus (=ilmaa)?

Ja nimenomaan mitään ei olisi hyvä saksia, tuhero on tehokkain tuuheana.

En ole huomannu mitään eroja sheivatussa ja sheivaamattomassa. Tosin itselläni on niin harvat karvat muutoinkin että siinä ei montaa haituvaa ristissä olisi kuitenkaan, joten sheivaan kun tykkään itse enemmän karvattomasta.

[QUOTE="a p";29842021]Eihän kyse ole siitä vaan nimenomaan häpykarvoitus erottaa limakalvot mm. pikkuhousuista. Onko sinusta hygienista, että pikkuhousut ovat suoraan päin pillua vai siten että välissä on tuuhea karvoitus (=ilmaa)?

Ja nimenomaan mitään ei olisi hyvä saksia, tuhero on tehokkain tuuheana.[/QUOTE]

Miksi sinä edes kysyt kun kuitenkin olet hyvin ehdoton oman mielipiteesi oikeellisuudesta?

• Tykkää
Reactions: dipt
Vaikka minullakin monta vuotta ehti karvat kasvaa keskenään ilman että mitään niille tein niin mitään nättiä kiehkurapilveä niistä ei tullut ikinä. Sellaisia sängen kaltaista vaan mitkä tunkeutuu karva kerrallaan pikkuhousuista läpi aiheuttaen pientä kipua silloin tällöin.. En tiedä montako vuotta ihmiset sitten kasvattaa niitä kiharapilviään (lähipiirin sekasaunojen perusteella pitäisi ihan max kuukausissa tulla..), mutta minä mielumnin ajelen kuin odottelen. Olen jo vuosia ajellut ja se tuntuu mukavalta. Ja ajelen myötäkarvaan, eikä ole näkynyt punaisia pilkkuja tai haavoja..

[QUOTE="a p";29842062]Ammattilaisten milipiteitä, sillä onhan nää palstat täynnä kirjoituksia jossa väitetään häpykarvoituksen olevan likaista ja epäsiistiä.[/QUOTE]

Väität vastaan kaikille jotka ovat kanssasi eri mieltä. Onhan täällä niitäkin jotka väittävät posliinin olevan vaarallinen. Ihan yhtä sontaa sekin on.

Onhan kainalo- ja säärikarvoillakin ollut tarkoituksensa silloin luolamiesaikoina, ap ei varmaan ajele niitäkään?
Ja entäs miehillä parran ajo? ;)

Mitä hiton väliä, kauheen stressin täällä jotkut (joku?) ottaa muiden ihmisten alapääkarvoista, hilarious :)

Yhteistyössä