Mä lupaan ja vannon että ens vuonna ostan vähemmän, siis reilusti vähemmän, lankaa kuin mitä kulutan.
Ja jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön.. :saint:
Ja jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön.. :saint:
Hän sanoi OSTAVANSA lankaa vähemmän kuin kulutus on. =) Silloin kuluu varastot. Joita ilmeisesti on...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
Ei kun hän ei osta enempää kuin kuluttaa, ymmärsinAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
Mulla on yli puol komerollista lankaa sekä lukemattomia pusseja ympäri kämppää. Eli tarkotus olis että ne edes hieman hupenis nuo mun loppumattomat lankavarastot.. Eikä vaan lisääntyis niinku on vuosi vuodelta käyny. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
Okei, kässäihmisillä siis on valmiiksi kotona jo varastot? Selvä. Hyviä neulontahetkiä sitten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Hän sanoi OSTAVANSA lankaa vähemmän kuin kulutus on. =) Silloin kuluu varastot. Joita ilmeisesti on...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
Olette asian ytimessä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Hän sanoi OSTAVANSA lankaa vähemmän kuin kulutus on. =) Silloin kuluu varastot. Joita ilmeisesti on...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?
Juu, ne on sellaisia hamstraajia, kerää kaikenmaailman roipetta kaapit täyteen kun siitä voisi joskus tehdä jotain ihanaa.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Okei, kässäihmisillä siis on valmiiksi kotona jo varastot? Selvä. Hyviä neulontahetkiä sitten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Hän sanoi OSTAVANSA lankaa vähemmän kuin kulutus on. =) Silloin kuluu varastot. Joita ilmeisesti on...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Miten voit kuluttaa enemmän lankaa kuin sinulla on?