Käsittämätöntä miten huonoon kuntoon ihminen voi mennä huonossa avoliitossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puolitutun avopuoliso juo aivan liikaa, pettää ja on ilmeisesti väkivaltainen ja nyt toinen olettaa että kaverit ja tutut olisi hänelle turvaverkkona pahimpina hetkinä. Samalla hän on joutunut siihen kuntoon ettei pysty käymään töissä tai opiskelemaan.
 
vierailija
Jos ihmisellä on ongelmia parisuhteessa niin silloin työ ja opiskelu on terapiaa. Ongelma ei ratkea surkuttelemalla tai saikuttamalla. On tehtävä ratkaisuja sen suhteen maksaako parisuhde vaivan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Kauanko kesti toipua?
erosta on nyt aikaa kolmisen vuotta ja täys romahdus ennen sitä tapahtui joskus 6 vuotta sitten. eroa en ole surrut päivääkään. ja nyt sanoisin, että olen toipunut asiasta täysin. toki joskus vanhat muistot palaa ja tulee suuri ahdistus. mutta silloin vaan täytyy muistuttaa itseään siitä, että kaikki on ollutta ja mennttä
 
vierailija
Mutta miksi ne olettaa että kaverit ja puolitutut auttaa aina kriisien yli ja sitten vain jatkaa parisuhteessa katkaisematta kierrettä?
Kukin elää elämäänsä tavallaan, eikä siihen muut voi vaikuttaa.
Vaikka ystäväni tekisivät minun mielestäni vääriä päätöksiä toisensa perään, olen kyllä heidän käytettävissään ja tukena hädän hetkellä. Se ei ole minulta pois.
Yhden ystäväni olen joutunut jättämään taakseni ainoastaan siksi, että koin hänen puolisonsa mahdolliseksi uhkaksi perheelleni, enkä halunnut asettaa omia perheenjäseniäni vaaraan. Edelleen olen ystävääni varten täällä, jos hän ikinä lähtee suhteestaan. Niin kauan kuin hän siinä on, minä en voi olla lähimailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kukin elää elämäänsä tavallaan, eikä siihen muut voi vaikuttaa.
Vaikka ystäväni tekisivät minun mielestäni vääriä päätöksiä toisensa perään, olen kyllä heidän käytettävissään ja tukena hädän hetkellä. Se ei ole minulta pois.
Yhden ystäväni olen joutunut jättämään taakseni ainoastaan siksi, että koin hänen puolisonsa mahdolliseksi uhkaksi perheelleni, enkä halunnut asettaa omia perheenjäseniäni vaaraan. Edelleen olen ystävääni varten täällä, jos hän ikinä lähtee suhteestaan. Niin kauan kuin hän siinä on, minä en voi olla lähimailla.
Miten hän muodosti uhkan perheellesi?
 
onneksi minulla on hyvät lapset ja ystävät, jotka on auttaneet selviämisprosessissa ja ennättivät estämään itsemurhan
Hyvä, että olet täällä tänä päivänä mukana menossa!❤

Eipä olis muuten päästy edes miettimään että sikiääkö omasta jälkikasvustostasi Rasmuksia vaiko Roosia!❤

Olet elävä esimerkki, että helvetistäkin voi selvitä! Olet vahvempi kuin koskaan pystyit kuvitella ja sinulla on kyllä mahtavat tukiverkot!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Mutta miksi ne olettaa että kaverit ja puolitutut auttaa aina kriisien yli ja sitten vain jatkaa parisuhteessa katkaisematta kierrettä?
no tuskin kukaan olettaa, että joku kannattalee sut yli vaikeista ajoista, eikä kenenkään tarviikkaan. mutta ainakin mun ystävät on omasta halustaan olleet tukena. vaika asioiden todellinen laita oli heilleki salattu tuoho itsari ajatukseen asti
 

Yhteistyössä