käsittämätöntä,miehen mielstä hyvä idea pitää vauvaa erossa äidistään 2vrk

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään piti viettää yö yhdessä. oikeastaan jo eilen piti, muttei voitu ku mies ahdistui mun keskusteluyrityksestä.
otti vauvan mukaansa yöksi. tänään mun piti mennä miehen luoksi yöksi eli olla vauvan kanssa. muttei käy miehelle häntä ahdistaa. ja nyt oli tunti sitten laittanu viestin että vauva jäisi vielä toiseksi yöksi sinne. vauva ei oo ollu erossa minusta ikinä 2vrk putkeen. ja jos olisi minusta kiinni ei olisi ollut yhtään. mut mies haluaa leikkiä koti kahdessa paikassa. kun ei osaa käsitellä yhtään mitään
mä laitoin aiemmin että vauva tulee tänne yöksi ja mielellään mies kanssa. niin vastaus oli ollut että vois jäädä toiseksi yöksi. haistakoon nyt vit* n koko äijä! kello on puol yksitoista. oon pari viikkoa tehnyt töitä että vauva nukahtaisi yöunille 21-22 välillä kun aiemmin kukkui puoleen yöhön ja mies vetää vituiksi koko unirytmin.
 
vierailija
vaadin lupausten pitämistä niin oon viallinen, mun pitäisi olla onnellinen petetystä lupauksesta nukkua kanssani yö, kun ei oo kahteen viikkoon nukkunut kanssani yhtään yötä. jep. moniko olisi onnellinen??
 
vierailija
sen piti tuoda vauva. pyysin et pesee pullot jos ne ei oo pesty. niin tää vitun idiootti ajoi takas kämpillensä pesee pulloja.. ja on puoli yö eikä vauvaa näy takaisin kotiin!! mä oon niin raivona! ihan oikeasti täysin hukassa vauvan etu tolla ihmisellä! joka tavallla
 
vierailija
sen piti tuoda vauva. pyysin et pesee pullot jos ne ei oo pesty. niin tää vitun idiootti ajoi takas kämpillensä pesee pulloja.. ja on puoli yö eikä vauvaa näy takaisin kotiin!! mä oon niin raivona! ihan oikeasti täysin hukassa vauvan etu tolla ihmisellä! joka tavallla
 
vierailija
Vauvaa ei pidä erottaa äidistä ensimmäisen ikävuoden aikana ollenkaan. Se on vauvan kehitykseĺle tärkeä, että ei eroteta äitiä ja lasta. Ihan perusasia.Miten annoit noin pienen vauvan isälle?
 
vierailija
N
Vauvaa ei pidä erottaa äidistä ensimmäisen ikävuoden aikana ollenkaan. Se on vauvan kehitykseĺle tärkeä, että ei eroteta äitiä ja lasta. Ihan perusasia.Miten annoit noin pienen vauvan isälle?
Nykyään on varmaan pakko jos isä sitä vaatii koska "tasavertainen vanhemmuus". Itse olen samaa mieltä että jos ei tule jotain sairaalajuttuja niin vauva pysyy äidin kanssa.
 
vierailija
Onko isän läheisyys jotenkin huonompaa kuin äidin?
Kiintymyssuhde oli molempiin hyvä ennenkuin isä päätti että elää mieluummin. 90% ilman perhettään . Alun alkaen isä ei ollut huonompi mutta jos on. 2viikkoa ollut ihan satunnaisesti vauvan kanssa ja äiti lähes koko ajan niin kyl se isä on kiintymyssuhde näkökulmasta huonompi tässä hetkessä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vauva ei tajua kiintymyssuhteesta tuon taivaallista, mutta yksi ja sama hoitaja pitäisi olla, jos vielä rintaruokinnalla on,, niin sitäkin tärkeämpi että äiti hoitaa Ja isä siinä tukena, näinhän se menee normaali perheessä.
.
 
vierailija
Jotenkin tuntuu siltä, ettei teistä kahdesta kumpikaan täytä tasapainoisen ja turvallisen vanhemman kriteereitä, mitkä edesauttaisivat noin pienen lapsen turvallisuuskiintymyksessä. Pompotella nyt vauvaa vanhemmalta toiselle.. Kasvakaa aikuisiksi!
 
vierailija
Jotenkin tuntuu siltä, ettei teistä kahdesta kumpikaan täytä tasapainoisen ja turvallisen vanhemman kriteereitä, mitkä edesauttaisivat noin pienen lapsen turvallisuuskiintymyksessä. Pompotella nyt vauvaa vanhemmalta toiselle.. Kasvakaa aikuisiksi!
no enhän minä halua vauvaa pompotela,mutta kerrotko minulle miten järjestän vaauvalle isän kanssa aikaa muulla tavoin? kun en voi miestä pakottaa olemaan samassa paikassa, vaikka kuinka itse haluaisin perheenä elää
 
vierailija
Sekava teksti.
Ei se äidin "rakkaus" tai imettäminen riitä, vaan tervejärkinen isä on parempi vauvalle.
Kaupasta saa maitoa.
millä tavoin isä on terve järkinen ja minä en? jos mua suututti vauvan puolesta koko säätö ja omasta puolestani olen aika vihainen miehelle, joka sanoo rakastavansa muttei kuitenkaan halua olla yhdessä juurikaan. Kai minä oeln vihainen jos olen nähnyt vaivaa että lapsi nukahtaisi 20.30-22 eikä valvoisi puoleen yöhön niinkuin vielä pari viikkoa sitten ja olen yksin sen työn tehnyt. niin sitten isä pistää läskiksi koko rytmin kun kuljettelee keskellä yyötä vauvaa ees-taas sen sijaan että liikkuisi aiemman päivällä/alkuillasta. En myöskään pidä siitä että minua satutetaan. Se ei kuitenkaan millään tavalla vaikuta vauvan hoitoon jos minua ärsyttää isän toilailut silloin kun vauva ei ole edes ppaikalla. äidilläkin on oikeus tunteisiinsa,eikä kaikki ilmaise tunteitaan hyssytellen. Se ei tee minusta yhtään huononpaa ihmistä.
 
vierailija
Sekava teksti.
Ei se äidin "rakkaus" tai imettäminen riitä, vaan tervejärkinen isä on parempi vauvalle.
Kaupasta saa maitoa.
millä tavoin isä on terve järkinen ja minä en? jos mua suututti vauvan puolesta koko säätö ja omasta puolestani olen aika vihainen miehelle, joka sanoo rakastavansa muttei kuitenkaan halua olla yhdessä juurikaan. Kai minä oeln vihainen jos olen nähnyt vaivaa että lapsi nukahtaisi 20.30-22 eikä valvoisi puoleen yöhön niinkuin vielä pari viikkoa sitten ja olen yksin sen työn tehnyt. niin sitten isä pistää läskiksi koko rytmin kun kuljettelee keskellä yyötä vauvaa ees-taas sen sijaan että liikkuisi aiemman päivällä/alkuillasta. En myöskään pidä siitä että minua satutetaan. Se ei kuitenkaan millään tavalla vaikuta vauvan hoitoon jos minua ärsyttää isän toilailut silloin kun vauva ei ole edes ppaikalla. äidilläkin on oikeus tunteisiinsa,eikä kaikki ilmaise tunteitaan hyssytellen. Se ei tee minusta yhtään huononpaa ihmistä.
 
vierailija
no enhän minä halua vauvaa pompotela,mutta kerrotko minulle miten järjestän vaauvalle isän kanssa aikaa muulla tavoin? kun en voi miestä pakottaa olemaan samassa paikassa, vaikka kuinka itse haluaisin perheenä elää
Sä et voi sanoa sille miehelle, että jos haluaa olla lapsensa kanssa, niin noin pientä lasta ei lähdetä kuskaamaan ympäri kyliä vaan lapsen kanssa oleminen tapahtuu kotona? Kummatkaan ei voi järkeä käyttää ja lopettaa moista pelleilyä? Kerran mies ei halua olla perheensä kanssa, niin hän tehnyt jo valintansa? Sietäköön sitten seuraamuksetkin.
 

Yhteistyössä