Käsi ylös kellä ollut pientä vuotoa ennen plussatestiä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei ollut vaan rv 6 paikkeilla kun olis muutenkin normaalisti ollut kuukautiset. Veikkaan että jännität alkamista niin kovasti että kroppa on vaan myöhässä jos kerran jo tulee tuhruvuotoa.

vieras
Eipä tässä mitään jännittämistä ole, ihan vaan tässä mietiskelen kun yleensäkin tulee tuhruvuotoa ennen menkkoja mutta ne kans alkaa heti sitten perään kunnolla ja nyt ei tapahdu mitään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Mulla tuli ekasta tuhruvuotoa ja petyin jälleen totaalisesti. Mutta sitten tuhru loppui eikä menkat alkaneetkaan ja olin raskaana. Tokasta ei tullut mitään vuotoja.
Tätä minä just mietin kun esikoisesta ei tullut tuhrua ja siitä tiesin olevani raskaana. Nyt tottakai oletan että menkat ne sieltä tulee mutta ajattelin kysäistä miten on muilla ollut.

Pööni
Mulla oli parin viikon ajan aamuisin vuotoa ja tietämättäni viikkoja oli silloin 8-9. Oottelin siis kuukautisia keskenmenon jälkeen enkä osannu arvata että olisinkin heti perään raskaana. Sen jälkeen ei ole vuotanut ja nyt ois viikkojakin jo 18+5.
Kaitpa niitä voi olla vaikka minkälaisia pieniä vuoteluja ilman sen kummempaa syytä.

Yhteistyössä